ترجمه مقاله یادگیری سازمانی در شرکت هدف محور - نشریه MDPI

ترجمه مقاله یادگیری سازمانی در شرکت هدف محور - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۶۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یادگیری سازمانی در شرکت هدف محور: مدل اقدام پژوهشی برای بهبود رهبری
عنوان انگلیسی
Organizational Learning at Purpose-Driven Enterprise: Action–Research Model for Leadership Improvement
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.166 در سال 2021
شاخص H_index مجله
109 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.664 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2071-1050
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
13574
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت عملکرد - مدیریت کسب و کار - مدیریت دانش - مدیریت سازمان های دولتی - مدیریت تکنولوژی - نوآوری تکنولوژی
مجله
Sustainability
کلمات کلیدی
نوآوری پایدار - رهبری - یادگیری سازمانی - قابلیت ها - مدیریت تغییر - طراحی سازمانی - هویت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
sustainable innovation - leadership - organizational learning - capabilities - change management - organizational design - social identity
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/su14031301
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مواد و روش ها (ساز و کار)
3- نتایج
4- بحث
5- نتیجه گیری
منابع مالی
بیانیه هیات بررسی (کمیته اخلاقی):
بیانیه رضایت آگاهانه
قدردانی و تشکر
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 25 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 10 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سازمان های مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، به منظور ترویج و توسعه ی نوآوری های پایدار و نیز ایجاد حس ارزشمندی سازمانی و اجتماعی در میان کارگذاران دانش (نیروهای متخصص) خود، باید در راستای چالش های ارتقا اجتماعی گام بردارند. به همین دلیل است که هدف سازمانی میتواند علاوه بر ایفای یک نقش استراتژیک، به عنوان وظیفه و مسئولیت اصلی مدیران ارشد نیز در نظر گرفته شود. ضمن آنکه هدف سازمانی، به عنوان بخشی از هویت کسب و کارهای اجتماعی (سازمان های اجتماعی)، می بایست با توجه به شیوه ای تازه از عملکرد رهبری تعیین شود که متمرکز بر فرآیندهای یادگیری بوده و از توانایی های ارتباطی فردی و سازمانی نشات گرفته است. چنین چالشی از یک سو نیاز به کسب و کارهایی با دغدغه مندی اجتماعی بیشتر را نشان می دهد، و از سویی دیگر بر بالا بردن توانمندی های مدیران ارشد تاکید می نماید، چرا که آنها در جهت ارتقاء اقتصاد اجتماعی و سرمایه داری ذینفعان نقش های جدیدی را بر عهده دارند. نکته حائز اهمیت این است که این امر چه از نظر ساختارهای نظری و چه از منظر شیوه های مدیریت تحول آفرین، همانند آنچه که در این مقاله با توجه به نتایج حاصل از یک پروژه تحقیقاتی که بر نقش تحول آفرین رهبری به عنوان هدایت کننده و محرکی در راستای توسعه و ارتقاء توانمندی های یادگیری های سازمانی در تلاش برای تحقق نوآوری و تاثیر گذاری اجتماعی ارائه شده، صدق می کند.

2- مواد و روش ها (ساز و کار)
روش انجام کار: این پروژه پژوهشی در طی 7 مرحله متوالی و پیوسته انجام شده است (جدول شماره 2). ما در شروع کار با مرور مطالعات بین رشته ای پیشین، به شناسایی فاکتورهای پژوهشی که همبستگی (رابطه) آنها در مطالعات موردی که حول موضوع مدیریت تغییر سازمانی انجام شده بود پرداختیم: CEPSA [23]؛ El Bulli [24].
در گام بعدی به منظور آشنایی با رویه صاحب نظران جهانی، یک پرسشنامه نیمه ساختار یافته طراحی شد که با استفاده از آن با 15 نفر از صاحب نظران در این زمینه مصاحبه های تخصصی انجام دادیم: 4 نفر از مشاوران مدیریت منابع انسانی؛ 2 نفر از مشاوران ارتباطات استراتژیک؛ 1 نفر رئیس سابق انجمن متخصصان CSR؛ 1 نفر رئیس سابق انجمن ارتباطات سازمانی؛ 1 نفر استاد و صاحب کرسی اخلاق تجاری و انرژی سازمانی ( Energy Enterprise Business Ethics )؛ 1 نفر رئیس منابع انسانی در شرکت هتلداری؛ 1 نفر از اساتید و رفتار سازمانی در ایالات متحده، 1 نفر از اساتید حوزه مدیریت منابع انسانی در آلمان؛ 1 نفر از اساتید حوزه روانشناسی اجتماعی؛ 1 نفر از اساتید حوزه نوآوری تجاری؛ 1 نفر از اساتید حوزه روابط کارگری.
متخصصان بر حسب پیشینه ای که در حوزه تولید دانش حول محور تخصصی آنها یعنی مدیریت تغییر، مدیریت دانش و تحلیل اثرات اجتماعی آن، و نیز فرآیندهای تصمیم گیری، گزارش های سازمانی و اثرات آن بر مشارکت کارکنان و کارایی استراتژی ها، داشتند انتخاب شدند.


بدون دیدگاه