تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بهبود قابلیت پردازش کسب و کار سالن کسب و کار بانک بوسیله نظریه صف – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: بهبود قابلیت پردازش کسب و کار سالن کسب و کار بانک بوسیله نظریه صف
عنوان انگلیسی: The Improvement of Business Processing Ability of Bank Business Hall by the Queuing Theory
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2018 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : کنفرانس
وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود کد محصول : 12172
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.17Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها
مجله/کنفرانس: سمپوزیوم بین المللی علوم محاسباتی و محاسبات - International Symposium on Computational Science and Computing
دانشگاه: دانشگاه ارتباطات چین
کلمات کلیدی: نظریه صف، ظرفیت پردازش کسب و کار، سالن کسب و کار، انحراف مشتری
کلمات کلیدی انگلیسی: Queuing theory - Business processing capacity - Business hall Customer diversion
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/978-3-030-02116-0_47
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. نظریه مدیریت صف

3. کاربرد نظریه صف در بانکها

4. سیستم صف بندی M/M/C/ ∞/ ∞

5. تحلیل مورد بانک

6. استراتژی انحراف مشتری

6.1. مطابقت با الزامات خدمات

6.2. تطبیق عرضه خدمات

7. نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Bank business hall queuing problem is both a common phenomenon and a tricky problem. The key issue in solving the queuing of the banking business hall is how to adjust the relationship between service demand and service supply. This paper introduces the prevalence of queuing problems and the impact of queuing on customers, and then find out the root of the problem, using the relevant knowledge of queuing theory for case analysis. From the adjustment of the supply and demand of services to start by changing the customer’s psychological perception to solve the problem of bank queuing, and ultimately improve customer satisfaction. The purpose of this paper is to solve the problem of bank queuing through the adjustment of service supply and demand and the change of customer’s psychological perception, and ultimately improving customer satisfaction.

 

1 Introduction

In the current fast-paced modern life, banks as the service industry to provide people with convenient and efficient service is the most basic requirements. The contradiction between the expansion of bank customers and the business processing capacity become more and more obvious. Waiting behavior has a strong impact on the customer experience. Waiting for service is an important factor in the perception of customer service quality. In general, the longer the waiting time, the lower the customer’s evaluation of the quality of service. So shortening the queuing time is an urgent problem needed to be solved for the bank.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مسئله صف در سالن کسب و کار بانک، هم یک پدیده عادی و هم مسئله‌ای دشوار است. مسئله کلیدی در حل این مسئله، نحوه تطبیق رابطه بین تقاضای خدمات و عرضه خدمات است. این مقاله، شیوع مسئله صف و تأثیر آن بر مشتریان را معرفی کرده و سپس با استفاده از دانش مرتبط با نظریه صف، به ریشه یابی این مسائل در یک تحلیل موردی، از تطبیق عرضه و تقاضای خدمات تا شروع آن با تغییر درک روانشناختی مشتری برای حل مسئله صف در بانک و در نهایت بهبود رضایت مشتری می‌پردازد. هدف از این مقاله، حل مسئله صف در بانک از طریق تطبیق عرضه و تقاضای خدمات و تغییر درک رواشناختی مشتری و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتری می‌باشد.

 

1. مقدمه

در زندگی مدرن و پرشتاب کنونی، بانک‌ها به عنوان  یک صنعت خدماتی که خدمات مناسب و سودمندی را برای مردم فراهم می‌آورند، از اساسی‌ترین الزامات به شمار می‌روند. تناقض بین گسترش مشتریان بانک و ظرفیت پردازش کسب و کار بطور فزاینده‌ای شفاف شده است. نحوه منتظر ماندن مشتریان تأثیر زیادی بر تجربه آنها دارد.  منتظر ماندن برای خدمات، عامل مهمی در درک کیفیت خدمات توسط مشتری است. بطور کل، هر چقدر زمان انتظار بیشتر باشد، ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتری پایینتر خواهد بود. بنابراین، کوتاه کردن زمان انتظار در صف یک مسئله فوری است که باید برای بانک حل شود.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)