تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اجرای تغییرات استراتژیک برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار – نشریه امرالد

عنوان فارسی: اجرای تغییرات استراتژیک برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار
عنوان انگلیسی: Implementing Strategic Changes To Generate Sustainable Competitive Advantage
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2014 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.167 در سال 2020
شاخص H_index مجله : 8 در سال 2021 شاخص SJR مجله : 0.205 در سال 2020
شناسه ISSN مجله : 1069-0964 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q3 در سال 2020
کد محصول : 11590 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.15Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مدیریت استراتژیک، بازاریابی
مجله/کنفرانس: راهنمای میدانی تحقیق موردی در بازاریابی و خرید مشاغل از طریق تجارت - Field Guide to Case Study Research in Business-to-business Marketing and Purchasing
کلمات کلیدی: مدیریت بحران، تغییر استراتژیک، مزیت رقابتی پایدار
کلمات کلیدی انگلیسی: Crisis management - strategic change - sustainable competitive advantage
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/S1069-096420140000021006
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت بحران

مدیریت در اجرا

روش تحقیق

درس های آموخته شده

پشتیبانی سطوح ارشد

مدیریت منابع انسانی

ارتباطات

مدیریت ناب

کنترل مالی

شواهد

نتيجه گيری

محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

This study examines fifteen business cases, focusing on change management in ten countries on three continents between 1996 and 2007. The companies are from different sectors (industrial and services), sizes (from 30 to 10,000 employees; from 1 million euros turnover up to 1,000 million euros), and different cultural and ethnographic backgrounds. The research, based in case studies and action research, introduces a model to implement strategic change in order to generate sustainable competitive advantage in companies under situations of deep change or crisis. From the conceptual point of view this model breaks some of the basic principles of strategy formulation. The model does not begin with a strategic diagnosis that influences the implementation of planned strategic decisions. The model begins instead after the detection of a need for deep strategic change, and forces outside the organization have already determined some of the required changes (market recession, for instance). The model is also atypical regarding the basic principles of implementing strategic change, because existing literature ignores competitive advantage during crisis management, probably because the firm’s executives assume that the firm has no competitive advantage, and only after the implementation of the required changes will conditions exist to create a competitive advantage. Nevertheless, the model introduces competitive advantage as a central element when managers implement change, and takes the long-term strategic requirements into consideration without forgetting the challenge for short-term management brought about by deep crisis.

 

STRATEGIC PLANNING AND CRISIS MANAGEMENT

Strategic planning and crisis management generate opposing approaches. Considering the first approach, strategic planners consider longer periods of time both in analysis and execution, and consider the existing business environment as relatively stable within a given period. Strategic planners analyze the internal resources, the external requirements, define specific action plans and mechanisms to control the evolution of these defined plans, expend time and resources to define vision and missions, balanced score cards, ratios, and gap closure plans. Strategic planning works from an established starting point and, from different perspectives in their analysis, identifies a goal and an ending point and the way to reach that goal (Kaplan & Norton, 1996; Porter, 1980).

نمونه متن ترجمه

چکیده

مطالعه حاضر به بررسی پانزده نمونه کسب و کار با تمرکز بر مدیریت تغییر در ده کشور از سه قاره جهان بین سال های 1996 و 2007 می پردازد. شرکت های مزبور از بخش های مختلف (صنعتی و خدماتی) اندازه های مختلف (از 30 الی 10000 کارمند؛ از 1 تا 1000 میلیون یورو گردش مالی) و زمینه های مختلف فرهنگی و مردم شناسی تشکیل شده اند. پژوهش حاضر مبتنی بر مطالعات موردی و اقدام پژوهی بوده و به معرفی مدلی برای پیاده سازی تغییر استراتژیک به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار در شرکت ها تحت شرایط تغییر و یا بحران عمیق می پردازد. از نقطه نظر مفهومی، مدل مزبور برخی از مبانی پایه مربوط به تدوین استراتژی را نقض می کند. این مدل با تشخیص استراتژیکی که بر پیاده سازی تصمیمات مدون استراتژیک تاثیر می گذارد، آغاز نشده بلکه پس از تشخیص ضرورت تغییرات عمیق استراتژیک آغاز شده و این امر را بر نیروهای خارج از سازمان که تاکنون برخی از تغییرات مورد نظر (مانند رکود بازار) را تعیین می نمودند، تحمیل می کند. هم چنین مدل حاضر از نظر مبانی پایه پیاده سازی تغییر استراتژیک مدلی غیرمعمول محسوب می گردد چرا که ادبیات موجود، مزیت رقابتی را در مدیریت بحران احتمالاً به دلیل این تصور مدیران شرکت نادیده می گیرند که شرکت فاقد مزیت رقابتی بوده و تنها پس از پیاده سازی تغییرات مورد نظر در شرایط وجود قادر به ایجاد مزیت رقابتی خواهد بود. مع الوصف، مدل مزبور به معرفی مزیت رقابتی به عنوان یک عنصر محوری در هنگام پیاده سازی تغییرات توسط مدیران پرداخته و الزامات درازمدت استراتژیک را بدون غفلت از چالش های مدیریت کوتاه مدت ناشی از بحران عمیق لحاظ می نماید.

 

برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت بحران

برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت بحران، رویکردهای متضادی را ایجاد می نمایند. با توجه به رویکرد نخست، برنامه ریزان استراتژیک دوره های زمانی طولانی تری را در تجزیه و تحلیل و اجرا در نظر گرفته و محیط کسب و کار موجود را در یک دوره معین نسبتاً پایدار می پندارند. برنامه ریزان استراتژیک، منابع داخلی و الزامات خارجی را تجزیه و تحلیل نموده و برنامه ها و مکانیزم های خاص عملی را برای کنترل تکامل این برنامه های مشخص تعریف نموده، زمان و منابع را صرف تعریف چشم انداز و ماموریت ها، ارزیابی متوازن، نسبت ها و برنامه بستن شکاف ها می نمایند. کار برنامه ریزی استراتژیک از یک نقطه مشخص و از منظرهای مختلف در تجزیه و تحلیل های مربوطه آغاز شده و هدف، نقطه پایانی و روش دستیابی به این هدف را مشخص می نماید (کاپلان و نورتون، 1996؛ پورتر، 1980).

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)