ترجمه مقاله امکان سنجی سیستم خودرو به شبکه – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | امکان سنجی سیستم خودرو به شبکه: یک آنالیز فنی-اقتصادی از ذخیره سازی انرژی مبتنی بر خودروهای برقی |
عنوان انگلیسی: | Vehicle-to-grid feasibility: A techno-economic analysis of EV-based energy storage |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2017 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 9.267 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 162 در سال 2019 |
شاخص SJR مجله : 3.455 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 0306-2619 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : 9833 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.97Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک، برق و انرژی، مکانیک خودرو، مهندسی الکترونیک، ماشینهای الکتریکی، انرژی های تجدیدپذیر |
مجله: انرژی کاربردی - Applied Energy |
دانشگاه: دانشکده مهندسی مکانیک ، برق و ساخت ولفسون ، دانشگاه لافبورو ، انگلستان |
کلمات کلیدی: خودرو به شبکه، خودروی الکتریکی، سناریوهای انرژی، محیط آنالیز اقتصادی |
کلمات کلیدی انگلیسی: Vehicle-to-grid - Electric vehicles - Energy scenarios - Economic analysis environment |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓ |
بیس: است ✓ |
مدل مفهومی: دارد ✓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: دارد ✓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2017.01.102 |
چکیده
1. مقدمه
2. روششناسی
2.1 تحلیل سناریو
2.2 شبیهسازی مونت کارلو
2.3 مدلسازی محیط، ورودیها و پیادهسازی
3. تجزیه تحلیل و بحث
3.1 مشخصات مصرفی خودرو
3.2 ارزیابی درآمد خودرو
3.3 ارزیابی درآمد ساختمان
3.4 تحلیل جریان نقدینگی با تخفیف
3.5 ارزیابی حساسیت
4. نتیجهگیری
منابع
Abstract
The potential for electric vehicles to obtain income from energy supplied to a commercial building together with revenue accruing from specific ancillary service markets in the UK is evaluated in this work. A hybrid time-series/probabilistic simulation environment using real-world data is described, which is applied in the analysis of electricity trading with vehicle-to-grid to vehicles, buildings and markets. Key parameters are found to be the electric vehicle electricity sale price, battery degradation cost and infrastructure costs. Three vehicle-to-grid scenarios are evaluated using pool vehicle trip data, market pricing index data and half-hourly electricity demand for a commercial building. Results show that provision of energy to the wholesale electricity market with additional income from the capacity market results in the greatest projected return on investment, producing an individual vehicle net present value of ∼£8400. This is over 10 years for a vehicle supplying energy three times per week to the half-hour day-ahead market and includes the cost of installing the vehicle-to-grid infrastructure. The analysis also shows that net income generation is strongly dependent upon battery degradation costs associated with vehicle-to-grid cycling.
چکیده
در این تحقیق، توانایی بالقوه خودرو الکتریکی برای کسب درآمد از طریق تامین انرژی ساختمانهای تجاری در کنار درآمد حاصله از بازارهای خدماتی جانبی در انگلستان مورد ارزیابی قرار گرفتهاست. یک مدل ترکیبی سری زمانی/ محیط شبیهسازی آماری با استفاده از دادههای واقعی توصیف شدهاست که برای تحلیل تجارت الکتریسیته با سیستم خودرو به شبکه به خودرو، ساختمانها و بازار اعمال شدهاست. پارامترهای کلیدی برای این منظور شامل قیمت فروش الکتریسیته خودرو الکتریکی، هزینه استهلاک باتری و قیمت زیرساختهاست. سه سناریوی خودرو به شبکه توسط دادههای گردش خودروهای مخزن، شاخص قیمتگذاری بازار و تقاضای نیمساعته الکتریسیته برای یک ساختمان تجاری موردارزیابی قرار گرفتهاست. نتایج نشان میدهد که تامین انرژی برای بازارهای عمده الکتریسیته با درآمد اضافی ناشی از بازار ظرفیت، منجر به بیشترین بازگشت پیشبینی شده سرمایه و تولید یک خودرو مجزا به ارزش خالص حدود 8400 یورو میشود. این هزینه تامین انرژی برای یک حامل به مدت 10 سال برای سه بار در هفته و برای بازار نیمساعته روز بعد است و شامل هزینه نصب زیرساخت خودرو به شبکهاست. تحلیلها همچنین نشان میدهند که تولید درآمد خالص به شدت تحتتاثیر هزینههای استهلاک باتری مربوط به چرخه سیستم خودرو به شبکه است.