ترجمه مقاله تعلیم و توسعه و تاثیر آن بر روی عملکرد کارمندان

ترجمه مقاله تعلیم و توسعه و تاثیر آن بر روی عملکرد کارمندان
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعلیم و توسعه و تأثیر آن بر روی عملکرد کارمندان: مطالعه ای در مورد شرکت Agility کشور بحرین
عنوان انگلیسی
Training and Development and its Impact on the Employee's Performance: A Study of Agility Company-Kingdom of Bahrain
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2306-9007
کد محصول
10876
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت عملکرد، مدیریت دانش، مدیریت منابع انسانی
مجله
بررسی بین المللی مدیریت و تحقیقات تجاری - International Review Of Management And Business Research
دانشگاه
گروه مدیریت و بازاریابی، دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه بحرین
کلمات کلیدی
تعلیم و توسعه، آموزش شغلی، عملکرد سازمان
کلمات کلیدی انگلیسی
Training and Development - Job Training - Organization Performance
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازبینی مقالات
تعریف تعلیم
اهمیت تعلیم و توسعه
مراحل تعلیم
مطالعات قبلی در مورد تأثیر تعلیم بر روی عملکرد:
در مورد Agility
تاریخچه Agility
ساختار Agility
روش شناسی
بخش I: خصوصیات جمعیتی نمونه
بخش II: سوالات مربوط به دوره های آموزشی
نتایج و یافته ها
نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10876 IranArze     10876 IranArze1     10876 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Training and on the Job training, the focus of the study is to show the effect of training and development on the employees performance in the Logistic sector in Bahrain. Agility Company, Kingdom of Bahrain was chosen to apply the study on. Questionnaire developed to see the effect of training and development on the organization in one of the Bahraini companies. The aim of the paper was the knowledge of the impact of the training on the performance and to become aware of extent of the importance of training on the employee's performance and the extent of training impact on achieving the company's goals. There is a direct positive relationship between training and the improvement of the performance. The analysis of the questionnaire shows that training and development program have a great effect on the organization performance. The results were positive and show that the training and development is very important for the organization to increase its performance in all manners. We proved empirical data as well. However, results are strongly based on the literature review. Finally, the paper recommends that the company and its top management must pay more attention to adopt clear training strategies inspired from the company’s overall strategy, as well as the need for diversification of training programs for its members, the use of different training methods and also the need to focus on the use of modern technology as a base for the application of training programs in order to improve its employees’ performance.

Introduction

Carefully selecting the employees is not enough for the success of the organization and accomplishes its goals and objectives even if they have high qualifications they cannot do their job if they don’t know how to do it. The performance of employees depends on many factors but training is the most important factor. Training is the process of providing employees with specific skills or helping them correct deficiencies in their performance (1) and Development is an effort to provide employees with the abilities the organization will need in the future. (2) The training and development is the major function of the five Human resources functions and the importance of it came from the need of employees who know how to do their work and know how to achieve the goals of organization in effective and efficient way with time limit, independently without need for direct supervision. Training has a major role in to overcome the employees' weaknesses and also to improve their performance, it can affect the growth of the organization by increasing the performance of the employees. The purpose of the study is to show the positive effect of training and development on the employees and the organization itself.

Conclusion

Training in general is human activity is based on the improvement and development. The idea of training usually comes from indicators and signs that suggest the existence of the need to improve and develop the work and employees performance. The majority of the trainees and their point of view has been positive and they have strong desire for self-development and skills development and to support the upgrade to a higher level and to exchange experiences with others. It became clear that managers cooperate for the success of the training where two-thirds of the samples of managers were willing to help their employees to apply what they have learned from the "training courses". It clear that the majority of managers are trying to make sure that what has been learned in the training has been applied. Many of the managers discovered that a high percentage of employees who have applied what they learned in training have shown positive results, as the proportion of errors significantly decreased and that the trainees have used new ways of doing their job as the results appeared more accurately and the finest and at shortest time. Finally, it became clear that a large percentage of organizations got a desirable return after enrollment training courses.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه در مورد تعلیم و آموزش در حین خدمت است و ما می خواهیم تأثیر تعلیم و توسعه بر روی عملکرد کارمندان را در بخش لجستیک بحرین نشان دهیم. ما شرکت Agility بحرین را برای مطالعه خود انتخاب کردیم. پرسشنامه ای تنظیم شد تا تأثیر تعلیم و توسعه بر روی سازمان در یکی از شرکت های بحرین بررسی گردد. هدف مقاله حاضر آگاهی از تأثیر تعلیم بر روی عملکرد بود و اینکه حدود اهمیت تعلیم بر روی عملکرد کارمندان و حدود تأثیر تعلیم بر روی تحقق اهداف شرکت را بفهمیم. رابطه مثبت و مستقیمی بین تعلیم و بهبود عملکرد وجود دارد. تحلیل پرسشنامه نشان میدهد که برنامه تعلیم و توسعه تأثیر زیادی بر روی عملکرد سازمان دارد. نتایج این مطالعه مثبت بودند و نشان میدهند که تعلیم و توسعه برای افزایش عملکرد سازمان از همه جنبه ها خیلی مهم است. ما داده های تجربی را هم تأیید کردیم. البته نتایج تا حد زیادی بر مبنای بازبینی مقالات هستند. و در نهایت اینکه مطالعه حاضر پیشنهاد می کند که شرکت و مدیریت سطح بالای آن باید توجه بیشتری به اتخاذ استراتژی های تعلیم (الهام گرفته از استراتژی کلی شرکت)، نیاز به متنوع سازی برنامه های آموزشی برای اعضای شرکت، استفاده از روشهای آموزشی مختلف و همچنین نیاز به تمرکز بر استفاده از تکنولوژی های مدرن بعنوان مبنایی برای کاربرد برنامه های آموزشی برای بهبود عملکرد کارمندان داشته باشند.

مقدمه
انتخاب کارمندان به شیوه دقیق برای موفقیت سازمان و تحقق اهداف و مقاصد شرکت کافی نیست. کارمندان حتی اگر شایستگی ها و توانایی های زیادی هم داشته باشند اگر نحوه انجام آنرا ندانند قادر به انجام درست کار خود نخواهند بود. عملکرد کارمندان به عوامل زیادی بستگی دارد اما تعلیم مهمترین عامل است. تعلیم فرآیند فراهم سازی مهارت های خاص برای کارمندان یا کمک به آنها برای رفع نواقص در عملکرد خود می باشد و توسعه هم تلاش برای فراهم سازی توانایی های مورد نیاز برای آینده سازمان برای کارمندان می باشد. تعلیم و توسعه مهمترین عمل از پنج عمل منابع انسانی است و اهمیت آن بخاطر نیاز کارمندان برای دانستن این مسئله است که چطور باید کار خود را انجام دهند و چطور باید اهداف سازمان را به شیوه ای مؤثر و کارآمد با محدودیت زمانی، و بصورت مستفل و بدون نیاز به نظارت مستقیم تحقق بخشند. تعلیم برای کارمندان در غلبه بر نقاط ضعف خود و همچنین برای بهبود عملکرد خود نقش مهمی دارد. تعلیم با افزایش عملکرد کارمندان میتواند بر رشد سازمان تأثیرگذار باشد. هدف مطالعه حاضر اینست که تأثیر مثبت تعلیم و توسعه بر روی کارمندان و بر روی خود سازمان را نشان دهد.
نتیجه گیری
تعلیم در کل یک فعالیت انسانی است که بر مبنای بهبود و توسعه می باشد. ایده تعلیم معمولاً از شاخص ها و نشانه هایی می آید که نیاز به بهبود و توسعه کار و عملکرد کارمندان را نشان میدهند. قسمت عمده فراگیران و دیدگاه های آنها مثبت هستند و آنها تمایل قوی برای پیشرفت خود و توسعه مهارت ها و ترفیع به سطح بالاتر و به اشتراک گذاری تجربه های خود با دیگران دارند. مشخص می گردد که مدیران برای موفقیت تعلیم تلاش می کنند، چون دو سوم نمونه های مدیران مایل به کمک به کارمندان خود بودند تا آنها چیزهایی را که از "دوره های تعلیمی" یاد گرفته اند در کار خود مورد استفاده قرار دهند. مشخص شده است که قسمت عمده مدیران می خواهند مطمئن شوند که کارمندان در عمل از این آموخته ها استفاده می کنند. بسیاری از مدیران پی برده اند که درصد بالایی از کارمندانی که این آموخته ها را در عمل مورد استفاده قرار می دهند به نتایج مثبتی می رسند، خطاهای آنها تا حد زیادی کاهش می یابد و در زمان کوتاه تری به مهارت و دقت لازم می رسند. و در نهایت اینکه مشخص شد که درصد بالایی از سازمان ها پس از برگزاری دوره های تعلیمی به نتایج مطلوبی رسیدند.


بدون دیدگاه