ترجمه مقاله شارژ بهینه خودروهای برقی متصل به شبکه برای پارکینگ - نشریه IEEE

ترجمه مقاله شارژ بهینه خودروهای برقی متصل به شبکه برای پارکینگ - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شارژ بهینه خودروهای برقی متصل به شبکه برای یک زیرساخت پارک ماشین (پارکینگ)
عنوان انگلیسی
Optimal Charging of Plug-in Electric Vehicles for a Car Park Infrastructure
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5180
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر، مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله
الگوریتم و محاسبات، برق قدرت، الکترونیک، ماشین های الکترونیکی، الکترونیک قدرت
مجله
نرم افزار جامعه نشست سالانه نرم افزار صنعتی
دانشگاه
آزمایشگاه سیستم های انرژی تحقیقات، گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه بین المللی فلوریدا، میامی
کلمات کلیدی
سطوح اولویت شارژ ، منطق فازی ، شبکه توزیع DC پیوندی ، خودروهای برقی هیبریدی متصل به شبکه ، انرژی خورشیدی ، محدودیت تأثیرات
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- توصیف سیستم و فرمولبندی مسأله
3- مدلسازی سیستم پارکینگ تصادفی PHEV ها
A . مدل پیش بینی توان خروجی PV
B . مدل پیش بینی توان مورد نیاز PHEV ها
4. کنترلر شارش توان منطق فازی زمان واقعی
5. دسته بندی PHEV ها در 5 سطح اولویتی
6. نتایج و مباحثه
7. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper proposes an intelligent workplace parking garage for plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs). The system involves the developed smart power charging controller, a 75kW photovoltaic (PV) panel, a DC distribution bus and the AC utility grid. Stochastic models of the power demanded by PHEVs in the parking garage and output power of PV are presented. In order to limit the impact of PHEVs' charging on the utility AC grid, a fuzzy logic power flow controller is designed. Based on their power requirements, PHEVs were classified into five charging priorities with different rates according to the developed controller. The charging rates depend on the predicted PV output power, the power demand by the PHEVs and the price of energy from the utility grid. The developed system can dramatically limit the impacts of PHEVs on the utility grid and reduce the charging cost. The system structure and the developed PHEVs smart charging algorithm are described. Moreover, a comparison between the impacts of the charging process of the PHEVs on the grid with/without the developed smart charging technique is presented and analyzed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله یک پارکینگ اداری هوشمند برای خودروهای برقی متصل به شبکه را ارائه می دهد. این سیستم شامل کنترلر توان هوشمند پیشرفته، یک پنل خورشیدی 75 کیلووات، شین توزیعDC  و شبکه تأسیسات AC می باشد.  مدلهای تصادفی تقاضای توان توسط خودروهای برقی در پارکینگ و توان خروجی PV ارائه شده است. به منظور محدود کردن تأثیرات عمل شارژ خودروهای برقی بر روی شبکه AC ، یک جبرانساز پخش بار منطق فازی طراحی شده است. بر اساس نیاز توان خودروهای برقی، آنها توسط کنترلر پیشرفته ای به پنج گروه اولویتی با نرخ شارژ متفاوت دسته بندی شده اند. میزان نرخ شارژ به توان خروجی پیش بینی شده PV ، میزان تقاضای توان توسط خودروهای برقی و هزینه انرژی برق در شبکه بستگی دارد. این سیستم می تواند تأثیرات خودروهای برقی بر روی شبکه و هزینه شارژ را به طور جدی کاهش دهد. ساختار سیستم و الگوریتم شارژ هوشمند خودروهای برقی توضیح داده شده اند. علاوه بر این مقایسه ای بین تأثیرات خودروهای برقی بر روی شبکه در پروسه شارژ با تکنیک شارژ هوشمند و بدون آن انجام شده و آنالیز گردیده است.


بدون دیدگاه