ترجمه مقاله مدلی برای ارتباط کیفیت حسی در زنجیره فرآوری غذای دریایی - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله مدلی برای ارتباط کیفیت حسی در زنجیره فرآوری غذای دریایی - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدلی برای ارتباط کیفیت حسی در زنجیره فرآوری غذای دریایی
عنوان انگلیسی
A Model for Communication of Sensory Quality in the Seafood Processing Chain
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2010
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F937
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
صنایع غذایی
گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم مواد غذایی، زیست فناوری مواد غذایی و فناوری مواد غذایی
مجله
بررسی انتقادی در علوم غذایی و تغذیه - Critical Reviews in Food Science and Nutrition
دانشگاه
مؤسسه ملی غذا، بخش تحقیقات غذاهای دریایی، دانشگاه فنی دانمارک
کلمات کلیدی
غذای دریایی، حسی، کیفیت، مدل، ماهی، فرآوری
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ارزیابی های حسی در زنجیره فراوری غذایی دریایی
ارتباط در زنجیره فراوری غذای دریایی
مدل کیفیت حسی غذای دریایی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
INTRODUCTION

Quality is a multidimensional and complex concept since many different parameters have effects on product quality (Bremner, 2000). The quality of food can be defined as the degree to which a product meets certain needs under specified conditions. The definition depends on the particular context where it is applied, and with differences in the concept of quality confusion can arise mostly due to the combined qualitative and quantitative dimension of quality (Grunert, 2005). Consumer perception of food is in its nature subjective, but in the communication in the food chain between researchers, industry, and retailers a common view of an objective definition is necessary. The correlation and translation between the subjective and the objective understanding of quality is at the core of the economical importance in the production chain (Grunert, 2005). The product is competitive only when the producers have an understanding of the consumer perception.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
کیفیت یک مفهوم پیچیده و چند بعدی می باشد زیرا بسیاری از پارامتر های مختلف بر کیفیت محصول تاثیر دارند( برمر 2000). کیفیت غذا را می توان به صورت درجه مطابقت محصول با نیاز های خاص تحت شرایط خاص تعریف کرد. این تعریف تحت شرایط خاص صدق می کند و تفاوت در مفهوم ابهام کیفیت ناشی از بعد کمی و کیفی ترکیبی کیفیت است( گرانت 2005). ادراک و احساس مصرف کننده در مورد غذا دارای ماهیت ذهنی است ولی در ارتباط در زنجیره غذایی بین محققان، صنعت و خرده فروشان، یک تعریف عینی لازم است. همبستکی و ترجمه بین درک و دانش عینی و ذهنی کیفیت از اهمیت اقتصادی فراوانی در زنجیره تولید برخوردار است( گرانت 2005). محصول تنها زمانی رقابتی است که تولید کننده ها یک دانش و درک در خصوص ادراک و احساس مصرف کننده داشته باشند.

بدون دیدگاه