ترجمه مقاله رسانه های بریتانیا و مدیریت رسانه در جریان حمله به عراق در سال۲۰۰۳ - نشریه Sage

ترجمه مقاله رسانه های بریتانیا و مدیریت رسانه در جریان حمله به عراق در سال۲۰۰۳ - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه های بریتانیا و مدیریت رسانه در جریان حمله به عراق در سال۲۰۰۳
عنوان انگلیسی
U.K. Media and Media Management During the 2003 Invasion of Iraq
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2009
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
222
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روابط عمومی
دانشگاه
دانشگاه منچستر، انگلستان
کلمات کلیدی
رسانه، مطبوعات، مدیریت رسانه، جنگ عراق، روابط رسانه - دولت
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
رسانه، جنگ، و حمله سال 2003 به عراق: بحث ها و مجادلات
* ائتلاف و رویه های مدیریت رسانه
گزارش جنگ: مطبوعات بریتانیا
* یافته های اصلی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Media’s role in wartime has long been the subject of controversy, marked by claims that media promote, or indeed constrain, military action, and over the impact of patriotism and new technologies on wartime levels of media autonomy. Based on a detailed examination of U.K. press and television coverage of the 2003 invasion of Iraq and of the U.S./U.K. coalition's media briefings, this report summarizes initial findings concerning media management and press content. We show that the coalition consistently promoted the humanitarian case for war, humanitarian operations and `slow but sure' military progress, while U.K. press coverage largely reflected this focus upon military progress, accepting and even promoting the broader humanitarian rationale for war. Nevertheless, we uncovered a degree of media criticism that emerged in response to events outside the coalition's control, such as civilian and military casualties. We also direct readers to further outputs from the project analyzing various aspects of British media coverage of the invasion in greater detail.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدت هاست که در مورد نقش رسانه در زمان جنگ بحث می شود، بحث بر سر آن است که آیا رسانه ها اقدامات نظامی را محدود می کنند یا اینکه به خاطرعرق وطن پرستی خود نظامیگری را تشویق می کنند. در این مطالعه جزئیات مربوط به پوشش تلویزیونی ومطبوعاتی انگلستان و نیز رسانه های ائتلاف امریکا/ انگلستان در جریان حمله به عراق بحث بررسی شده است و این گزارش هم یافته های اصلی مربوط به مدیریت محتوای رسانه ها و مطبوعات را به صورت خلاصه تشریح می کند. ما نشان داده ایم که ائتلاف مدام به جنگ پوشش انسان دوستانه داده و بر اعمال نوع دوستانه و پیشرفت نظامی "کند ولی قطعی" تاکید دارند. رسانه های انگلیسی نه تنها تا حد زیادی از پیشرفت نظامی چنین تصویری ارائه می کنند بلکه پذیرفته اند که این جنگ منطق دوستانه دارد. با این حال به درجه ای از انتقاد رسانه ای هم بر می خوریم. این رسانه ها خارج از کنترل ائتلاف بوده اند و در قبال میزان کشته ها و تلفات جنگ از خود عکس العمل نشان داده اند. ما خوانندگان را به داده هایی بیشتری که در طول این تحقیق در مورد ابعاد مختلف پوشش رسانه ای از حمله به دست آمده ارجاع می دهیم.

بدون دیدگاه