ترجمه مقاله مدیریت کانال بازاریابی و مدیر فروش - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت کانال بازاریابی و مدیر فروش - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت کانال بازاریابی و مدیر فروش
عنوان انگلیسی
Marketing channel management and the sales manager
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2002
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9718
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت صنعتی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت، موسسه فناوری نیوجرسی، نیوآرک، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بازاریابی، بازاریابی کانال، مدیر کانال، مدیریت فروش، سطح مدیر فروش، وظایف مدیر فروش
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing - Channel marketing - Channel captain - Sales management - Sales manager level - Sales manager tasks
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/S0019-8501(01)00159-6
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدیریت کانال بازاریابی
2-1 فرموله کردن استراتژی کانال
2-2 طراحی کانال های بازاریابی
2-3 انتخاب اعضا کانال بازاریابی
2-4 انگیزش اعضا کانال بازاریابی
2-5 هماهنگی استراتژی کانال بازاریابی
2-6 ارزیابی عملکرد اعضا کانال بازاریابی
2-7 مدیریت تعارض کانال بازاریابی
3- فرضیات
4- روش تحقیق
4-1 نمونه
4-2 مقیاس ها
4-3 تحلیل داده
5- نتایج
6- بحث
6-1 دستورالعمل های مدیریت کانال و مدیریت فروش
6-2 محدودیت ها و پیشنهادات برای تحقیقات آتی
ضمیمه 1 مقیاس های چند آیتمی مدیریت کانال بازاریابی
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

For years, the channel manager remained an organizational position found mainly in textbooks and the literature and seldom on company organization charts. Recently, however, persuasive evidence has revealed that marketing channel management comes chiefly under the purview of the sales manager. Accepting this new reality, sales management training will need to be dramatically expanded to include these new channel management responsibilities. But, are all levels of sales managers involved or equally involved in channel management? If not, channel manager training must be tailored for specific levels of sales management in order to achieve desired channel effectiveness and efficiency. To date, no published research has explored whether channel management involvement varies at different levels in the sales manager hierarchy. In this age of channel dynamism, successful companies must determine the specific involvement of each sales management level in channel management so that appropriate training and support can be provided to optimize performance in this critical area of market competition. To address the foregoing issues, data were drawn from a random national sample of sales managers. Results indicate that sales managers at all hierarchical levels participate in administering various aspects of marketing channel management. The degree of involvement, however, varies significantly by sales manager level. Sales management implications are discussed, and areas for future research are suggested.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برای سال های متمادی مدیریت کانال به صورت پستی سازمانی باقی ماند که بیشتر درکتاب های درسی، مقالات و چارت های سازمان یافت می شد، اگرچه اخیرا شواهد متقاعد کننده ای وجود دارد که نشان می دهند مدیریت کانال بازاریابی عمدتا زیر سیطره مدیر فروش قرار می گیرد. با پذیرفتن این واقعیت جدید، آموزش مدیریت فروش نیاز خواهد بود تا بیشتر شامل مسئولیت¬های جدید مدیریت کانال شود. اما، آیا تمامی سطوح مدیریت فروش کاملا یا نسبتا در مدیریت کانال قرار می گیرند؟ اگر نه، آموزش مدیریت کانال باید برای سطوح خاصی از مدیریت فروش متناسب سازی شود تا به اثربخشی و کارایی مطلوبی دست یابد. تا به امروز، تحقیق منتشر شده ای به بررسی این موضوع نپرداخته است که درگیری مدیریت کانال در سطوح مختلف در سلسله مراتب مدیریت فروش متغیر است یا خیر. با وجود پویایی کانال در این برهه زمانی، شرکت های موفق باید مشارکت خاص هر سطح مدیریت فروش در مدیریت کانال را تعیین نمایند تا آموزش و حمایت مناسب برای بهینه سازی عملکرد در مناطق کلیدی رقابتی بازار، مهیا گردد. برای تحقق این مسئله، داده های نمونه تصادفی از مدیران فروش ملی جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد که مدیران فروش در تمامی سطوح سلسله مراتب در جوانب مختلف سرپرستی مدیریت کانال بازاریابی مشارکت دارند. هرچند، درجه مشارکت برای سطوح مختلف مدیریت فروش به نسبت قابل توجهی متغیر است.در این مقاله مفاهیم مدیریت فروش مورد بحث قرار می گیرد و محدوده های پژوهشی آینده نیز پیشنهاد خواهد شد.

بدون دیدگاه