تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه – مجله IEEE

عنوان فارسی: کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه
عنوان انگلیسی: Hybrid Control for Longitudinal Speed and Traction of Vehicles
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2002 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4527 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 686.31Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکاترونیک، ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، سیستم محرکه خودرو، طراحی‌ جامدات، سازه بدنه خودرو و برق الکترونیک
مجله: کنفرانس سالانه انجمن الکترونیک صنعتی
دانشگاه: بخش مهندسی الکترونیک، دانشگاه AJOU، کره
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مدل خودروی طولی

۳ کنترل هیبریدی

الف مدل سازی ترکیبی و بیان مشکلات

ب طراحی کنترل کننده

ج بهبود کنترلر

۴ شبیه سازی

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper presents a hybrid system approach to longitudinal speed and traction control of a vehicle with wheel slip constraints. The vehicle system is modeled as a hybrid system where the system is divided into local subsystems and each subsystem is selected to control the vehicle, in terms of control modes and operating region. Controllers are designed to track a desired speed value while maintaining the safety constraint that the absolute value of the slip between wheels and ground must be less than a given limit value to prevent the wheels from skidding or spinning. Simulation results are provided to show the feasibility of the proposed control system.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله یک رویکرد سیستم هیبریدی در سرعت طولی و کنترل کششی از یک وسیله نقلیه با محدودیت لغزشی چرخ ارائه شده است. سیستم خودرو به عنوان مدل ترکیبی است، که در آن سیستم به زیر سیستم های محلی تقسیم شده و زیر سیستم ها برای کنترل وسیله نقلیه از نظر حالت های کنترل و منطقه عامل، انتخاب شده است.برحسب طراحی ،یک مقدارسرعت مورد نظر ارائه شده است. درحالیکه حفظ محدودیت ایمنی از لغزش بین چرخها و زمین باید مقدارکمتری داشته باشد تا از لیزخوردن جلوگیری کند. نتایج شبیه سازی برای نشان دادن امکان سنجی سیستم کنترل ارائه شده است.