ترجمه مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله N-REL چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
N-REL: چارچوب جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی، اقدامات استراتژیک برای سازمان های بازاریاب
عنوان انگلیسی
N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6418
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله نوآوری و دانش - Journal of Innovation & Knowledge
دانشگاه
دانشکده مهندسی صنایع، مدیریت بازرگانی و آمار، دانشگاه Politecnica مادرید، اسپانیا
کلمات کلیدی
رسانه اجتماعی ، بازاریابی رسانه اجتماعی، استراتژی بازاریابی، سازمان بازاریابی، نظریه سازمان بازاریابی ، N-REL، اقدامات بازاریابی رسانه اجتماعی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مبانی نظری تحقیق
تحقیقات قبلی در بازاریابی رسانه های اجتماعی
رسانه ی اجتماعی و استراتژی بازاریابی
N-ERL: چارچوبی SMMS
چارچوب N-REL و سازمان بازاریابی
بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite the increasing and ubiquitous use of social media for business activities, scholar research on social media marketing strategy is scant and companies deploy their social media marketing strategies guided by intuition or trial and error. This study proposes a comprehensive framework thatidentifies and classifies social media marketing strategic actions. The conceptual framework covers actions that support both transactional and relationship marketing. This research also positions social media marketing strategy and strategic actions in the context of the marketing organization theory, and discusses the impact of the incorporation of social media on the concept of marketing organization. The study offers valuable theoretical insight on social media marketing actions and the deployment of social media marketing strategies in companies. The investigation also provides hints about how to maximize the benefits from social media marketing for customer-oriented, market-driven organizations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:

علیرغم کاربرد فزاینده و همیشگی رسانه های اجتماعی برای فعالیت های تجاری، تحقیقات پژوهشگران در مورد استراتژی بازاریابی رسانه ای اندک است و شرکت ها استراتژی های بازاریابی رسانه اجتماعی هدایت شده خود را توسط شهود و یا آزمون و خطا گسترش می دهند. این مطالعه یک چارچوب جامع را مطرح می کند که اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه ی اجتماعی را شناسایی و طبقه بندی می کند. چارچوب مفهومی اقداماتی را پوشش می دهد که  از دو بازاریابی معامله ای و رابطه ای حمایت می کند. پژوهش حاضر همچنین استراتژی بازاریابی رسانه ی اجتماعی و اقدامات استراتژیک  را در زمینه ی نظریه ی سازمان  بازاریابی مطرح می کند و در مورد تاثیر ادغام رسانه های اجتماعی در مفهوم سازمان بازاریابی بحث می کند. این مطالعه بینش نظری ارزشمندی در مورد اقدامات بازاریابی رسانه ای  اجتماعی و استقرار استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت ها ارائه می دهد.  این تحقیق همچنین نکاتی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن سود حاصل از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سازمان های بازار محور و مشتری گرا ، فراهم می کند.


بدون دیدگاه