تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله اثرات بر مدیریت و عملکرد دانش مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: همکاری در جهت نوآوری: اثرات بر مدیریت و عملکرد دانش مشتری
عنوان انگلیسی: Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7396 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 709.55Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دانش و نوآوری تکنولوژی
مجله: مجله تحقیقات بازاریابی - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشگاه والنسیا، دانشکده اقتصاد، گروه بازاریابی و تحقیقات بازار، اسپانیا
کلمات کلیدی: مدیریت دانش مشتری، گرایش نوآوری ، همکاری با مشتری، نتایج بازاریابی، فرآیند نوآوری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2. فرضیات و ساختار مفهومی

3. روش شناسی و تجزیه تحلیل داده

4. نتایج

5. نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Scholars regard customer knowledge management (CKM) as a strategic resource for businesses to improve innovation, facilitate the detection of new market opportunities, and support long-term customer relationship management. However, literature suffers from a lack of understanding of customer collaboration's role in the innovation process and innovation orientation in CKM. Accordingly, this paper tests a model examining how both variables act as antecedents of CKM. The model also explores CKM and customer collaboration's effect on marketing results. Findings have important academic and managerial implications, and show that collaboration with customers and openness to innovation are key inputs because of their effects on CKM and marketing results

نمونه متن ترجمه

چکیده

دانشمندان مدیریت دانش مشتری (CKM) را به عنوان یک منبع استراتژیک برای کسب و کار به منظور بهبود نوآوری، تسهیل کردن تشخیص فرصت های جدید بازار و حمایت از مدیریت ارتباط بلند مدت با مشتری در نظر می گیرند . به هرحال، سوابق از عدم درک نقش همکاری مشتری در فرآیند نوآوری و گرایش نوآوری در CKM رنج می برد. بر این اساس، این مقاله مدلی را تست می کند که هر دو متغیر را بررسی می کند چگونه آنها به عنوان سوابق CKM عمل می کنند. این مدل همچنین CKM و اثر همکاری مشتری در نتایج بازاریابی را بررسی می کند . یافته ها، پیامدهای مهم علمی و مدیریتی دارند، و نشان می دهد که همکاری با مشتریان و تمایل به نوآوری به دلیل اثرات آنها بر CKM و نتایج بازاریابی کلید ورودی هستند.