دانلود ترجمه مقاله بازار مجازی سه بعدی برای حقوق آب - مجله CiteSeerX

دانلود ترجمه مقاله بازار مجازی سه بعدی برای حقوق آب - مجله CiteSeerX
قیمت خرید این محصول
۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آب v-m : بازار مجازی سه بعدی برای حقوق آب (تشریح)
عنوان انگلیسی
v-mWater: a 3D Virtual Market for Water Rights (Demonstration)
صفحات مقاله فارسی
5
صفحات مقاله انگلیسی
2
سال انتشار
2013
نشریه
CiteSeerX
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3076
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
هوش مصنوعی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی
مجله
کنفرانس بین المللی عاملهای خودکار و سیستم های چندعامله
دانشگاه
دانشگاه بارسلونا، کشور اسپانیا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ مدل آب v-m
۳ توسعه آب v-m
۴ نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
INTRODUCTION

Virtual institutions (VI) [1] offer interesting possibilities to both 3D virtual environments and MAS. First, thanks to the regulation imposed by an organization centred MAS –in our case an Electronic Institution (EI) [2]–, the 3D environment becomes a normative Virtual World (VW) where norms are enforced at runtime. Second, this 3D real-time system representation allows a human be aware of its system state and to directly participate in MAS by controlling her/his avatar in an immersive environment. This demo illustrates a virtual market based on trading Water (v-mWater) modelled as a VI with the aim of coordinating participants’ interactions and supporting direct human participation in MAS. VIs provide a seamless interaction between both human and software agent participants. We present i) the specification of the system, ii) the VW generation from this specification, iii) the deployment using the Virtual Institution Execution Environment (VIXEE) and iv) how participants interact in the virtual environment.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
موسسات و نهادهای مجازی (VI) امکانات جالب توجهی برای محیط های مجازی سه بعدی و MAS عرضه می کنند. اولاً، به خاطر مقررات تحمیل شده توسط MAS سازمانی – در این مورد سازمان الکترونیکی (EI) ، محیط سه بعدی به دنیای مجازی هنجاری (VW) تبدیل می شود که هنجارها در زمان اجرا اجرا شده اند. ثانیاً، این نمایش سیستم واقعی سه بعدی به انسان این امکان را می دهد تا از حالت سیستم آگاهی یافته و با کنترل آب در یک محیط غوطه ور مستقیماً در MAS مشارکت نماید. این نمونه آزمایشی در مورد بازار مجازی براساس تجارت آب توضیح می دهد که به شکل VI با هدف هماهنگی برهم کنش های شرکت کنندگان و حمایت و از مشارکت مستقیم انسان در MAS مدلسازی شده است. VI ها برهم کنش بی نقصی بین شرکت کنندگان انسانی و عوامل نرم افزاری عرضه می کنند. در این جا به معرفی موارد زیر می پردازیم: (1) مشخصات سیستم، (2) تولیدVW از این مشخصات ، (3) آرایش با استفاده از محیط اجرای سازمان مجازی (VIXEE) و (4) نحوه برهم کنش شرکت کنندگان در محیط مجازی. با استفاده از VIXEE آرایش یافته است که محیط سازمان مجازی است که ویژگیهای جالب توجهی مثل ارتباط چند طرفه و دستکاری پویای محتوای VW را فراهم می سازد.

بدون دیدگاه