ترجمه مقاله کشف جامعه کاربری از شبکه چند ارتباطی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله کشف جامعه کاربری از شبکه چند ارتباطی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کشف جامعه کاربری از شبکه های چند ارتباطی
عنوان انگلیسی
User community discovery from multi-relational networks
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5719
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
شبکه های کامپیوتری، مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، اینترنت و شبکه های گسترده و سیستم های چند رسانه ای
مجله
سیستم های پشتیبانی تصمیم - Decision Support Systems
دانشگاه
آزمایشگاه مدیریت و کنترل برای سیستم های پیچیده، موسسه اتوماسیون، آکادمی علوم چین
کلمات کلیدی
کشف جامعه، چند شبکه ارتباطی، مدل موضوع نویسنده، فاکتورگیری نامنفی ماتریس
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.مرور مقاله
2.1. روش های مبتنی بر شبکه
2.2 روش های مبتنی بر محتویات
3.تعریف مسئله
3.1. تعریف لفظ گذاری
3.2. قالب کاری راه حل کلی
4.الگوریتم کشف اجتماع کاربری
4.1. NMF برای آنالیز شبکه دوستی
4.2 مدل AT برای آنالیز محتویات
4.3 NMF-AT برای کشف اجتماع کاربری
5.ارزیابی های تجربی
5.1 ارزیابی عملکرد
5.1.1 اندازه گیری مقادیر میانگین
5.1.2. اندازه گیری های واگرایی
5.2 ارزیابی های تجربی با استفاده از مجموعه اطلاعات Delicious
5.2.1 همگرایی NMF-AT روی مجموعه اطلاعاتی Delicious
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Online social network services (SNS) have been experiencing rapid growth in recent years. SNS enable users to identify other users with common interests, exchange their opinions, and establish forums for communication, and so on. Discovering densely connected user communities from social networks has become one of the major challenges, to help understand the structural properties of SNS and improve user-oriented services such as identification of influential users and automated recommendations. Previous work on community discovery has treated user friendship networks and user-generated contents separately. We hypothesize that these two types of information can be fruitfully integrated and propose a unified framework for user community discovery in online social networks. This framework combines the author-topic (AT) model with user friendship network analysis. We empirically show that this approach is capable of discovering interesting user communities using two real-world datasets.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سرویس های شبکه های اجتماعی آنلاین ( SNS) ، در سالهای اخیر یک رشد سریع را تجربه کرده اند.SNS ها ، کاربران را قادر می سازد تا دیگر کاربران با علایق مشترک را پیدا کرده و نظراتشان را با هم تبادل کنند و انجمن هایی برای ارتباطات ایجاد کنند و غیره.کشف جامعه های کاربری بسیار ارتباطی از شبکه های اجتماعی ، یکی از چالش های اصلی تلقی میشود ، تا کمک کند که ویژگی های ساختاری SNS را درک کرده و سرویس های کاربر گرا مانند شناسایی کاربران با نفوذ و پیشنهادات خودکار، بهبود یابند.کار قبلی روی کشف جامعه کاربری ، در مورد شبکه های دوستی و محتویات تولید شده توسط کاربران، به طور جداگانه، بود.ما فرض داریم که این دو گونه اطلاعاتی میتواند به طور موثری با هم تلفیق شود و یک قالب کاری واحد برای کشف جوامع کاربری در شبکه های اجتماعی را به دست دهد.این قالب کاری ، مدل نویسنده-موضوع (AT) را با آنالیز شبکه های دوستی، ترکیب میکند.ما از روی تجربه و مشاهده، نشان میدهیم که این روش قادر به کشف جوامع کاربری جالب با استفاده از دو مجموعه اطلاعاتی واقعی است.

بدون دیدگاه