منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله درک زنجیره تامین: بررسی متون و مقالات گذشته

ترجمه مقاله درک زنجیره تامین: بررسی متون و مقالات گذشته
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک زنجیره تامین: بررسی متون و مقالات گذشته
عنوان انگلیسی
Understanding Of Supply Chain: A Literature Review
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2011
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
0975-5462
کد محصول
11203
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، لجستیک و زنجیره تامین
مجله
مجله بین المللی علوم و فناوری مهندسی - International Journal of Engineering Science and Technology
دانشگاه
آکادمی آموزش فنی JSS ، اوتار پرادش، هند
کلمات کلیدی
زنجیره تامین، فعالیت های زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تامین، استراتژی اجرا، ارزیابی عملکرد
کلمات کلیدی انگلیسی
Supply Chain - Supply chain activities - Supply chain management - Implementation strategy - performance measurement
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور مقالات
3. مدیریت زنجیره تامین
3.1 تکامل SCM
3.2 تعاریف و ایده های کلیدی SCM
3.3 مدیریت زنجیره تامین - مسائل و چالشها
3.4 اهداف مدیریت زنجیره تامین
3.5 موانع، روابط و مزایای SCM کارآمد
3.6 نیاز به مدیریت زنجیره تامین
4. مسائلی در زنجیره تامین
4.1 فناوری اطلاعات و مدیریت اطلاعات
4.2 مدیریت دانش
4.3 مسائل مربوط به مشتریان – تامین کننده
4.4 مسئله روابط مشتری
4.5 مسئله طراحی زنجیره تامین
4.6 مدیریت تدارکات
4.7 مسائل جهانی
4.8 مسائل مشارکت
4.9مسائل محیطی
4.10 اعتماد و تعهد
5. ارزیابی عملکرد در زنجیره تامین
5.1 اهمیت ارزیابی عملکرد
5.2 طبقه بندی اقدامات عملکردی
6. شیوه های مدیریت زنجیره تامین
7. مدیریت زنجیره تامین
8. بحث و نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11203-IranArze     11203-IranArze1     11203-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Supply Chain Management is a network of facilities that produce raw materials, transform them into intermediate goods and then final products, and deliver the products to customers through a distribution system. The management of the supply chain and the roles of various actors involved differ from industry to industry and company to company. As a result Supply Chain Management (SCM) has become a vital issue for manufacturers, professionals and researchers. It is felt that to manage the supply chain effectively entire structure of supply chain must be understood properly.

This paper attempts to provide the reader a complete picture of supply chain management through a systematic literature review. It presents main activities of supply chain and the step-by-step approach for understanding a complete picture of supply chain.

1. Introduction

Organizations adopt numerous business improvement methodologies to improve the business performance. Manufacturers and researchers have noted a number of problems regarding supply chain activities in their research and practice (Sridharan et al., 2005). It is observed that usually either a system (Integrated approach) or a subcomponent in supply chain (Disintegrated approach) is focused and discussed in the literature but fails to answer the rational (why, what, how) behind supply chain activities ( Spens & Bask, 2002). This paper addresses these questions with the help of structured literature review, which not only helps to understand the management of supply chain but also provide the a six step approach to manage the supply chain.

8. Discussion and Conclusion

Organizations have multiple objectives like enhanced competitiveness, better customer service and increased profitability etc. To seek these objectives organizations employ various defensive as well as offensive business performance improvement approaches. Approach we have discussed (SCM) covers all functional areas of organization. It is the network of customers, suppliers, manufacturers, and distributors concentrating the flows of material, information, and finance through physical and human resources.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مدیریت زنجیره تامین شبکه ای از امکانات است که مواد اولیه را تولید می کند، آنها را به کالاهای واسطه تبدیل می کند و پس از آن محصولات نهایی و ارائه محصولات به مشتریان از طریق یک سیستم توزیع انجام می شود. مدیریت زنجیره تامین و نقش بازیگران مختلف درگیر از صنعتی به صنعت دیگر  و شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. در نتیجه مدیریت زنجیره تامین (SCM) به یک مسئله حیاتی برای تولید کنندگان، متخصصان و پژوهشگران تبدیل شده است. احساس می شود که برای مدیریت زنجیره تامین کل ساختار زنجیره تامین باید به طور موثر و به درستی درک شود.

در این مقاله تلاش شده است تا به خواننده یک تصویر کامل از مدیریت زنجیره تامین از طریق بررسی سیستماتیک متون گذشته ارائه شود. این مقاله فعالیت های اصلی زنجیره تامین و رویکرد گام به گام برای درک یک تصویر کامل از زنجیره تامین را ارائه می کند.

1. مقدمه

سازمان ها روش های متعدد بهبود کسب و کار های را به منظور بهبود عملکرد کسب و کار اتخاذ می کنند. تولید کنندگان و محققان تعدادی از مشکلات مربوط به فعالیت های زنجیره تامین در تحقیق و شیوه خود اشاره کرده اند (اسدیهاران  و  همکاران، 2005). مشهود است که معمولا یا یک سیستم (رویکرد یکپارچه) و یا جزء فرعی در زنجیره تامین (رویکرد از هم پاشیده) در متون گذشته متمرکز و مورد بحث شده است، اما نتوانستند پاسخ منطقی (چرا، چیستی، چگونگی) در پشت فعالیت های زنجیره تامین بیابند ( اسپنس و بسک ، 2002). این مقاله این پرسشها را با کمک بررسی متون و مقالات ساختاری گذشته مطرح می کند  که نه تنها به درک مدیریت زنجیره تامین کمک می کند بلکه یک رویکرد شش مرحله ای برای مدیریت زنجیره تامین را فراهم می کند.

8. بحث و نتیجه گیری

سازمان ها اهداف متعددی دارند مانند افزایش رقابت، خدمات بهتر به مشتریان و افزایش سودآوری و غیره. برای دنبال کردن این اهداف، سازمان ها سیستم های دفاعی های مختلفی را بکار می برند مانند راهکار بهبود عملکرد کسب و کار تهاجمی. رویکردی که ما بحث کردیم (SCM) تمام زمینه های کاربردی سازمان را پوشش می دهد. این مورد شبکه ای از مشتریان، تامین کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان است و بر جریان مواد، اطلاعات و امور مالی از طریق منابع فیزیکی و انسانی متمرکز شده است.


بدون دیدگاه