ترجمه مقاله رهبری تحول گرا در گروه کاری سرویس مشتری - نشریه Ncbi

ترجمه مقاله رهبری تحول گرا در گروه کاری سرویس مشتری - نشریه Ncbi
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رهبری تحول گرا در گروه کاری سرویس مشتری: مدل های رقابتی رضایتمندی شغلی، تعهد تغییر و حل اختلاف در همکاری
عنوان انگلیسی
Transformational Leadership In The Consumer Service Workgroup: Competing Models Of Job Satisfaction, Change Commitment, And Cooperative Conflict Resolution 1
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2014
نشریه
Ncbi
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7919
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، تحقیق درعملیات، مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد و مدیریت کسب و کار
مجله
گزارش های روانشناسی: روانشناسی استخدام و بازاریابی
دانشگاه
دانشکده تجارت و مدیریت دانشکده صنایع و معادن، دانشگاه شوت، تایوان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
خلاصه
ساختار ها و محیط سرویس
مدل های رقابتی برای رهبری و حل اختلاف همکارانه
روش
نمونه
رویه
تجزیه و تحلیل
سنجش ها
نتایج
بررسی های داده
تحلیل مدل های جایگزین
بحث و تبادل نظر
واسط مجاورتی – دوراز نقطه مبداء
پیچیدگی ها
بینش ها
مطالعات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

This paper discusses the eff ects of transformational leadership on cooperative confl ict resolution (management) by evaluating several alternative models related to the mediating role of job satisfaction and change commitment. Samples of data from customer service personnel in Taiwan were analyzed. Based on the bootstrap sample technique, an empirical study was carried out to yield the best fi tting model. The procedure of hierarchical nested model analysis was used, incorporating the methods of bootstrapping mediation, PRODCLIN2, and structural equation modeling (SEM) comparison. The analysis suggests that leadership that promotes integration (change commitment) and provides inspiration and motivation (job satisfaction), in the proper order, creates the means for cooperative confl ict resolution.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
مقاله حاضر در مورد تاثیرات رهبری تحول گراء در حل اختلاف همکارانه ( مدیریت ) از طریق ارزیابی چندین مدل جایگزین مرتبط با نقش میانجیگری رضایتمندی شغلی و تعهد تغییر بحث می کند . نمونه های داده های پرسنل خدمت رسانی مشتری در تایوان تجزیه و تحلیل گردیدند. مطالعه تجربی بر اساس تکنیک نمونه خود راه اندازی انجام گرفته بود تا به بهترین مدل مناسب منجر گردد . تکنیک تحلیل مدل تو در تو سلسله مراتبی استفاده گردید و روش های میانجیگری خود راه انداز ، PRODCLIN2 و مقایسه مدل سازی ساختاری یکی می شوند . تحلیل نشان داده بود که رهبری که یکپارچه سازی را بهبود می بخشد ( تعهد تغییر ) و اشتیاق و انگیزه ( رضایتمندی شغلی ) را در نظمی مناسب فراهم می کند ، ابزاری را برای حل اختلاف همکارانه خلق می کند .

بدون دیدگاه