منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تئوری مشوق ها و حس هوشیاری کارآفرینی - نشریه وایلی

ترجمه مقاله تئوری مشوق ها و حس هوشیاری کارآفرینی - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تئوری مشوق ها و هوشیاری کارآفرینی
عنوان انگلیسی
On the Theory of Entrepreneurial Incentives and Alertness
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2013
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4794
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و کارآفرینی
مجله
تئوری و شیوه کارآفرینی
دانشگاه
دانشگاه بیلور
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
نظریه مشوق های کارآفرینی
فرصت های سود به عنوان متغیرهای علّی بیرونی
ارتباط هوشیاری و مشوق های کارآفرینی برای تحقیقات معاصر
بررسی بیشتر مشوق ها و هوشیاری کارآفرینی
مشکلات و راه حل ها
راه حل ها بر مبنای کشف فرصت
راه حل های مبتنی بر خلق فرصت
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This paper analyzes the theory of “entrepreneurial incentives” in the work of Israel Kirzner. It argues that there is a logical problem with the notion of profit opportunities as exogenous causal agents: Without additional assumptions, the existence of opportunities alone does not sufficiently explain the alertness of entrepreneurs. The paper considers both stronger and weaker versions of this problem. It also questions the relation between entrepreneurial incentives and the tendency toward entrepreneurial success. Finally, it provides some commentary on the relevance of entrepreneurial incentives for an overall theory of the entrepreneur, and identifies several potential solutions to the problems discussed.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله به تجزیه و تحلیل نظریه "مشوق های کارآفرینی" در اثر ایزرائل کرزنر می پردازد. استدلال می شود که مسئله ی منطقی ای در مورد مفهوم فرصت های سود، همانند عوامل علّی برون زا، وجود دارد: بدون فرضیات دیگر، وجود فرصت ها به تنهایی هوشیاری کارآفرینان را بطور کافی توضیح نمی دهد. این مقاله به هر دو مدل قوی تر و ضعیف تر این مسئله می پردازد. همچنین رابطه ی بین مشوق های کارآفرینی و گرایش به سمت موفقیت کارافرینی را به چالش می کشد. در نهایت، تفاسیری را در مورد ارتباط مشوق های کارآفرینی برای نظریه کلی کارآفرین ارائه می دهد، و چندین راه حل بالقوه را برای مسئله مورد بحث شناسایی می کند.

بدون دیدگاه