مدیریت منابع انسانی و روابط کار و روانشناسی صنعتی و سازمانی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مدیریت یا دستکا ری
خط مشی های مدیریت بهتر
ارتباط
رئیس خود را شگفت زده نکنید
بر روی راه حل تاکید کنید نه مشکلات
صادق و درستکار باشید
وفادار و متعهد باشید
درک دیدگاه رئیس خود و برنامه
اولویت های کاری خود را بشناسید
شیوه ی مدیریت خود را بشناسید
به توانایی های رئیس خود ایمان داشته باشید
از دکمه ی داغ رئیس خود آگاه باشید
تقاضای باز خورد
همه کار ها را به رئیس خود واگذار ننمایید
مدیریت بهینه: ابزار های ضروری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
About 45 years ago, a satirical play (later a movie) called How to Succeed in Business Without Really Trying opened on Broadway. It offered a method of moving up in the executive suite that included a little murder and a lot of mishap. There are better ways (even if you do have a boss you’ve fantasized about murdering). One of those methods is managing up. According to Thomas Zuber and Erika James, “managing up is the process of consciously working with your boss to obtain the best possible results for you, your boss, and your organization. This is not political maneuvering or kissing up. Rather, it is a deliberate effort to bring understanding and cooperation to a relationship between individuals who often have different perspectives.”
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در حدود 45 سال پیش فیلمی به اسم "چگونه در کار و تجارت خود بدون سعی و تلاش زیاد موفق شویم" به نمایش درآمد. با این که این فیلم شیوه ای مناسب و اجرایی را برای موفقیت ارائه میکند دارای مشکلات بسیاری است. در واقع راه حل بهتری نیز در این زمینه وجود دارد. حتی اگر رئیسی سخت گیر بالای سر خود داشته باشید شیوه ی مدیریت بهینه بهترین پیشنهاد محسوب میشود. طبق گفته ی توماس زوبر و اریکا جیمز مدیریت بهینه به صورت طبیعی فرایندی است که شما بایستی برای رسیدن به اهداف سازمان و رئیس خود با رئیستان همکاری کنید این کار مانور سیاسی یا احساسی نیست بلکه تلاشی کنکاشانه به منظور همکاری و اتفاق نظر بین افرادی میباشد که دارای عقاید متفاوتی میباشند .