ترجمه مقاله حفظ مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در زنجیره های تامین عمومی - نشریه وایلی

ترجمه مقاله حفظ مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در زنجیره های تامین عمومی - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
حفظ مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در زنجیره های تامین عمومی: چگونه آئین نامه های رفتاری در روابط خریدار-تولیدکننده مدیریت می شوند
عنوان انگلیسی
Safeguarding corporate social responsibility (CSR) in global supply chains: how codes of conduct are managed in buyer-supplier relationships
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2006
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5945
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، لجستیک و زنجیره تامین و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله روابط عمومی - Journal of Public Affairs
دانشگاه
گروه مدیریت عملیات، دانشکده کسب و کار کپنهاگ، دانمارک
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه: CSR در زنجیره های تأمین عمومی
مشکلات وساطت و آئین نامه های رفتاری
مکانیزم های حفاظتی
مکانیزم های محافظت در IKEA
تحریم های مستقیم
تناسب هدف
مداخله شخص ثالث
اعتماد
تأثیرات اعتبار
نتیجه گیری: مدیریت کدهای رفتاری در زنجیره های تأمین عمومی
تحقیق آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
In the wake of globalization, companies are becoming increasingly aware of the social and environmental aspects of international production. Companies of today not only have to be profitable, but they also have to be good corporate citizens. In response to the increasing societal pressure, many companies adopt the concept of corporate social responsibility (CSR) by introducing codes of conduct that are expected to ensure socially responsible business practises throughout the chain— from supplier of raw materials to final endusers. * However, there are several challenges to the management and control of codes of conduct in global supply chains. Active commitment is a precondition for the successful implementation of the codes, but the incentive to comply with the codes does not necessarily extend to all the actors in the chain. Moreover, it is difficult to enforce codes of conduct in global supply chains, because the involved companies are separated geographically, economically, legally, culturally and politically. In consequence, introducing codes of conduct in global supply chains raises a series of agency problems that may result in non-compliance
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
• با بیداری جهان، شرکت ها روز به روز بیشتر از جوانب اجتماعی و محیطی محصولات بین المللی آگاه می شوند. شرکت های امروزی نه تنها باید سودآور باشند، بلکه هم چنین باید تبعه ای خوب با شخصیت حقوقی باشند. در پاسخ به فشار روزافزون اجتماعی، بسیاری از شرکت ها مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را با معرفی آئین نامه های رفتاری می پذیرند که انتظار می رود پیشه های تجاری مسئول از لحاظ اجتماعی را در زنجیره تأمین از تولید کننده مواد خام تا مصرف کنندگان نهایی تضمین نمایند.
• با این حال چند چالش برای مدیریت و کنترل آئین نامه های رفتاری در زنجیره های تأمین عمومی وجود دارد. تعهد فعال یک شرط اولیه برای اجرای موفقیت آمیز آئین نامه ها است. اما انگیزه یا محرک پیروی از این آئین نامه ها الزاماً به کلیه نقش آفرینان در زنجیره گسترده نمی شود. علاوه بر این، دشوار است که آئین نامه های رفتاری را در زنجیره های تأمین عمومی اعمال نماییم زیرا شرکت های درگیر از لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، قانونی، فرهنگی و سیاسی با آئین نامه دیگر متفاوت می باشند. در نتیجه، معرفی آئین نامه های رفتاری در زنجیره های تأمین سبز یک سری از مشکلات وساطتی را که ممکن است منجر به عدم پیروی شوند، پدید می آورد.

بدون دیدگاه