ترجمه مقاله نقش هویت سازمانی بر کاربردهای مدیریت استراتژیک - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله نقش هویت سازمانی بر کاربردهای مدیریت استراتژیک - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش هویت سازمانی بر کاربردهای مدیریت استراتژیک
عنوان انگلیسی
The Role of Organizational Identity on Strategic Management Applications
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات فصلی
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1431-1941
کد محصول
11419
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
دارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار
دانشگاه
گروه مدیریت، دانشکده علوم تجارت و مدیریت، دانشگاه مدیپول استانبول، ترکیه
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/978-3-319-44591-5_9
فهرست مطالب
چکیده

1- مقدمه

2- هویت سازمانی

3- تعامل بین هویت و استراتژی

4- هویت سازمانی، استراتژی و تغییر

5- نتیجه‌گیری

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11419-IranArze    11419-IranArze1    11419-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The new millennium started with evident hints that strategic management is one of the most required skills for business success. Previous research has shown that as a competitive advantage factor, organizational identity affects strategic thinking, planning, decisions and actions. Based on the past research, at the core of this chapter lies the idea that organizational identity can act as a detector for identifying strategic issues and can be an influential factor in developing strategies in response to change. Moreover, a strong organizational identity is a valuable organizational capability that can create competitive advantage through its urge to adapt to changes. Conversely, a loose identity is weak in detecting changes or threats directed to the organization. Thereby, the chapter focuses on the interaction between identity and strategy when organizations face challenges in the turbulent business environment.

1 Introduction

The vital role of strategic management on business operations, performance and success becomes apparent especially in managing changes that arise in the environment. As the logic of strategic thinking requires adaptation to external change, it is pivotal for firms to develop the ability to cope with uncertainties and changes in the environment. Accordingly, firms can use various strategies for responding to changes or crises they face. Strategies can be either directed outward at industry dimensions or inward toward the internal processes of the firm (Chattopadhyay et al. 2001). As an internal capability, the identity of an organization is a facilitating factor in achieving competitive advantage and a “strategic tool” for positioning in the market (Stensaker 2015). Hence, identity is not an issue that can be separated from the strategic thinking of the organization.

5 Conclusion

Leaving big question marks on their legitimacy, environmental challenges bear witness to the collapse of many institutions and enterprises. However, organizational identity as a valuable organizational capability can embrace and support the reformation of strategic thinking and activities in responses to the changes. Also, the interaction of identity and strategy is critical as both have their own ways of responding to changes in the environment. Moreover, both constitute the cognitive terrain of organizations in shaping the perceptions and behaviour of those involved in a firm’s activities. Strictly speaking, identity and strategy influence each other, and the alignment of identity and strategy helps firms to reach organizational targets in a more efficient and effective manner.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هزاره جدید با نکات آشکاری شروع‌شده است که یک مدیریت استراتژیک یکی از ضروری‌ترین مهارت‌ها برای موفقیت کسب‌وکار است. پژوهش‌های پیشین نشان دادند که هویت سازمانی به‌عنوان یک عامل مزیت رقابتی در تفکر استراتژیک، برنامه‌ریزی، تصمیمات و اقدامات اثرگذار است. بر اساس پژوهش‌های پیشین، مبنای اصلی این فصل این ایده است که هویت سازمانی می‌تواند به‌عنوان یک شناساگر در جهت مشخص کردن مسائل استراتژیک عمل کرده و فاکتور اثرگذاری در ایجاد استراتژی‌هایی در پاسخ به تغییر باشد. علاوه‌براین، هویت سازمانی قوی قابلیت سازمانی ارزشمندی است که می‌تواند مزیت رقابتی را به‌واسطه سازگار شدن با تغییرات ایجاد کند. برعکس، هویت بی‌قاعده در شناسایی تغییرات و تهدیدهای پیش روی سازمان ضعیف است. ازاین‌رو، این فصل در تعامل میان هویت و استراتژی هنگام مواجهه سازمان‌ها با چالش‌های موجود در محیط‌های کسب‌وکار آشفته تمرکز می‌کند.

1- مقدمه

نقش حیاتی مدیریت استراتژیک در اقدامات کسب‌وکار، عملکرد و موفقیت آن به‌طور خاص در مدیریت تغییراتی که در محیط ایجاد می‌شوند مشهود خواهد بود. به خاطر اینکه منطق تفکر استراتژیک مستلزم سازگاری با تغییرات خارجی است، برای شرکت‌هایی که می‌خواهند توانایی سازگاری با عدم قطعیت‌ها و تغییرات در محیط را داشته باشند حیاتی خواهد بود؛ بنابراین، شرکت‌ها می‌توانند از استراتژی‌های مختلف در پاسخ به تهدیدات و بحران‌هایی که پیش روی آن‌هاست استفاده کنند. استراتژی‌ها می‌توانند به سمت ابعاد صنعتی و یا به سمت فرآیندهای داخلی یک شرکت جهت‌گیری شده باشند (چاتوپادیای و همکاران 2001). به‌عنوان یک قابلیت داخلی، هویت سازمان عامل سودمند در دستیابی به مزیت رقابتی و «ابزاری استراتژیک» برای به دست آوردن جایگاه در بازار است (استنساکر 2015). ازاین‌رو، هویت مسئله‌ای نیست که بتوان از تفکر استراتژیک یک سازمان جدا شود.

5- نتیجه‌گیری

چالش‌های محیطی، باوجود باقی ماندن علامت‌های سؤال بزرگي به لحاظ مشروعيت آن‌ها، شاهد فروپاشی مؤسسات و شرکت‌های بزرگ بسیاری بوده است. بااین‌حال، هویت سازمانی به‌عنوان قابلیت ارزشمند سازمانی می‌تواند اصلاح تفکر استراتژیک و فعالیت‌ها را در پاسخ به تغییرات حمایت کند. همچنین، تعامل هویت و سازمان حیاتی است چراکه روش‌های پاسخ‌گویی به تغییرات در محیط مختص خودشان را دارند. علاوه‌براین، زمینه‌های شناختی و نهادی سازمان‌ها در شکل‌گیری استنباط‌ها و رفتار افراد درگیر در فعالیت‌های شرکت حائز اهمیت هستند. هویت و استراتژی بر هم دیگر اثرگذار هستند و هماهنگی هویت و استراتژی به شرکت‌ها کمک می‌کند به اهداف سازمانی به‌صورت کارآمد و مؤثرتر دستیابی پیدا کنند.


بدون دیدگاه