منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله پژوهش از طریق طراحی روشی برای تحقیق تعاملی طراحی در HCI

ترجمه مقاله پژوهش از طریق طراحی روشی برای تحقیق تعاملی طراحی در HCI
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پژوهش از طریق طراحی به عنوان روشی برای تحقیق تعاملی طراحی در HCI
عنوان انگلیسی
Research through design as a method for interaction design research in HCI
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2007
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5136
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
استراتژی های توسعه صنعتی، روانشناسی سازمانی و صنعتی، سیستم های چند رسانه ای، مدیریت سیستم اطلاعات، تحقیق در عملیات و مدیریت پروژه
دانشگاه
موسسه تعامل انسان و کامپیوتر و دانشکده طراحی، دانشگاه کارنگی ملون
کلمات کلیدی
طراحی، طراحی تعامل، پژوهش طراحی تعامل، پژوهش HCI، پژوهش از طریق طراحی، مشکلات مهم، نظریه ی طراحی، روش طراحی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تعاریف
پژوهش طراحی
تفکر طراحی
روش
بررسی ادبیات
کارگاه CHI 2004
مصاحبه
ترکیب ، تجزیه و تحلیل و مدل سازی مکرر
بررسی ادبیات
پژوهش طراحی
نقش طراحی در HCI
مصنوعات به عنوان بخشی از پژوهش طراحی تعامل
مصاحبه ها
طراحان تعامل در طراحی و پژوهش طراحی
محققان HCI در طراحی و پژوهش طراحی
مدلی از پژوهش طراحی تعامل در پژوهش HCI
معیارهای ارزیابی پژوهش طراحی تعامل در HCI
نمونه های از پژوهش طراحی تعامل در HCI
دستگاه زیراکس
دیدگاه فیلیپس در مورد آینده
راهنمای اپل
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT For years the HCI community has struggled to integrate design in research and practice. While design has gained a strong foothold in practice, it has had much less impact on the HCI research community. In this paper we propose a new model for interaction design research within HCI. Following a research through design approach, designers produce novel integrations of HCI research in an attempt to make the right thing: a product that transforms the world from its current state to a preferred state. This model allows interaction designers to make research contributions based on their strength in addressing under-constrained problems. To formalize this model, we provide a set of four lenses for evaluating the research contribution and a set of three examples to illustrate the benefits of this type of research.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
جامعه ی HCI چندین سال برای ادغام طراحی در پژوهش و عمل تلاش کرده است. در حالی که طراحی در عمل بیش تر تثبیت شده است ، اما تا کنون اثر کم تری بر جامعه ی پژوهشی HCI داشته است. در این مطالعه ، یک روش جدید برای پژوهش طراحی تعامل در HCI ارائه شده است. به دنبال پژوهش از طریق رویکرد طراحی ، طراحان به ایجاد ادغام های جدید پژوهش HCI در تلاش برای حرکت در مسیر صحیح می پردازند : محصولی که جهان را از وضعیت فعلی خود به یک حالت ارجح تغییر می دهد. این مدل طراحان تعامل را قادر به کمک های پژوهشی بر اساس توانایی آن ها در رسیدگی به مشکلات محدود می سازد. به منظور رسمی سازی این مدل ، مجموعه ای از چهار عدسی را برای ارزیابی سهم پژوهش و مجموعه ای از سه نمونه را برای نشان دادن مزایای این نوع تحقیق ارائه می دهیم.

بدون دیدگاه