ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
while customers are becoming more and more personalization, it has practical meaning to develop an intelligent marketing system with the function of automatic interaction. In this paper, after analyzing the purchase decision process of customers, the primary interaction process between enterprise and customers in marketing are generalized and some special marketing function are encapsulated as the agent, thus marketing is regard as the cooperation process of various agents cooperating focus on demands. Based on that, a multi-agent based marketing cooperation system (MAMCS) is established and the agent ontology is designed according to JADE, finally the negotiation mechanism is built.
در حالی که مشتریان بیشتر و بیشتر در حال شخضی شدن هستند ، توسعه سیستم بازاریابی هوشمند با عملکرد تعامل خودکار دارای مصداق عملی می باشد . فرآیند فعل و انفعال متقابل اولیه بین موسسه اقتصادی و مشتریان در بازاریابی بعد از تحلیل فرآیند تصمیم خرید مشتری در این مقاله عمومیت داده می شوند و بعضی کار های ویژه بازاریابی همانند نماینده فروش احاطه می شوند از اینرو بازاریابی همانند فرآیند همکاری چندین نمایند در حال کار بر روی تمرکز بر تقاضا ها می باشد . سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش ( MAMCS ) ایجاد می گردد و آنتولوژی ( هستی شناسی ) نماینده فروش مطابق با JDE طراحی گردیده و درنهایت مکانیزم مذاکره ساخته می شود .