ترجمه مقاله تحقیق در سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش – نشریه IEEE

عنوان فارسی: | تحقیق در سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش |
عنوان انگلیسی: | Research on a Multi-Agent Based Marketing Cooperation System |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14 |
سال انتشار : 2010 | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7916 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 694.34Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی |
مجله: دومین کارگاه آموزشی بین المللی فناوری پایگاه داده و کاربردهای آن |
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه جینان، چین |
کلمات کلیدی: بازاریابی، چند عاملی، همکاری، مذاکره |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
1 – مقدمه
II . اصل ساختار سیستم
III . چارچوب MBMCS
الف : لایه واسط کاربر
ب: لایه سازمان
ج: لایه منبع
IV . آنتو لوژی
A . ساختار عامل مبتی بر JADE
B . ماژول تابع UIA
C . ماژول تایع MA
D : ماژول عملکرد OA
V . مکانیزم مذاکره
A . ارزیابی کفیت سرویس دهی عامل
B . چارچوب مذاکره مبتنی بر چند عامل
VI . نتیجه گیری
Abstract
while customers are becoming more and more personalization, it has practical meaning to develop an intelligent marketing system with the function of automatic interaction. In this paper, after analyzing the purchase decision process of customers, the primary interaction process between enterprise and customers in marketing are generalized and some special marketing function are encapsulated as the agent, thus marketing is regard as the cooperation process of various agents cooperating focus on demands. Based on that, a multi-agent based marketing cooperation system (MAMCS) is established and the agent ontology is designed according to JADE, finally the negotiation mechanism is built.
چکیده
در حالی که مشتریان بیشتر و بیشتر در حال شخضی شدن هستند ، توسعه سیستم بازاریابی هوشمند با عملکرد تعامل خودکار دارای مصداق عملی می باشد . فرآیند فعل و انفعال متقابل اولیه بین موسسه اقتصادی و مشتریان در بازاریابی بعد از تحلیل فرآیند تصمیم خرید مشتری در این مقاله عمومیت داده می شوند و بعضی کار های ویژه بازاریابی همانند نماینده فروش احاطه می شوند از اینرو بازاریابی همانند فرآیند همکاری چندین نمایند در حال کار بر روی تمرکز بر تقاضا ها می باشد . سیستم همکاری بازاریابی مبتنی بر چند نماینده فروش ( MAMCS ) ایجاد می گردد و آنتولوژی ( هستی شناسی ) نماینده فروش مطابق با JDE طراحی گردیده و درنهایت مکانیزم مذاکره ساخته می شود .