ترجمه مقاله الگوریتم زمان بندی مبتنی بر QoS در وانت

ترجمه مقاله الگوریتم زمان بندی مبتنی بر QoS در وانت
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
الگوریتم زمان بندی مبتنی بر QoS در وانت
عنوان انگلیسی
A QOS-BASED SCHEDULING ALGORITHM IN VANETS
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
jatit
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4963
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
بهینه سازی سیستم ها، مدیریت نوآوری و فناوری، برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، برنامه ریزی حمل و نقل، اینترنت و شبکه های گسترده، تکنولوژی صنعتی، سامانه های شبکه ای
مجله
مجله نظری و فناوری اطلاعات کاربردی
دانشگاه
دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش و دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران
کلمات کلیدی
شبکه ادهاک بین خودرویی (Vanet)، الگوریتم زمان بندی، کیفیت سرویس (QOS)، جیتر (خطای زمانی)، تاخیر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدل سیستم و فرضیات
3. طرح زمان بندی
1.3 سیاست های زمان بندی
4. ارزیابی عملکرد
1.4 ارزیابی نسبت سرویس
2.4 ارزیابی کیفیت سرویس
5. نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Vehicular Ad hoc Network (VANET)is a kind of mobile Ad Hoc networks (MANETs)that is applied for progress of intelligent transportation system (ITS).Vehicles get various types of data from road-side units (RSUs)including voice, video and emergency data. Since the number of vehicles as well as the number and size of files are potentially large and with regard to the types of files can be various, QOS-based scheduling is a challenge. We inquire the scheduling algorithm problems of file distribution from RSUs to vehicles in an urban environment and propose a new scheduling scheme which considers the types of data and improved the performance of network. Request of vehicles are inserted in to 4 queues: 1) Data-queue 2) voice-queue 3) video-queue 4) emergency-queue. Some scheduling policies are used to choose one queue and serve the vehicles. Furthermore, we gave high priority to some requests such as video and emergency data to achieve high quality. In this regard, Simulation results indicate that the proposed approach provides required performance and quality of service.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شبکه ادهاک بین خودرویی (VANET) نوعی شبکه ادهاک یا موردی سیار (MANET) است که برای پیشرفت سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) بکار برده می شود. خودروها انواع مختلفی از داده ها را از واحدهای کنار جاده ای (RSU) من جمله صوتی، ویدیویی و داده های اضطراری بدست می آورند. از آنجایی که تعداد خودروها و همچنین تعداد و اندازه فایل ها به طور بالقوه بزرگ و نسبت به انواع فایل ها می تواند مختلف باشد، در نتیجه زمان بندی مبتنی بر QOS یک چالش به حساب می آید. در اینجا مسائل الگوریتم زمان بندی توزیع فایل از RSU تا خودروها در یک محیط شهری را مورد تحقیق قرار داده و طرح زمان بندی جدیدی پیشنهاد می کنیم که انواع داده را مد نظر قرار داده و عملکرد شبکه را بهبود بخشید. درخواست خودروها در 4 صف درج می شود: 1) صف داده، 2) صف صوتی، 3) صف ویدیویی، 4) صف اضطراری. از برخی سیاست های زمان بندی برای انتخاب یک صف استفاده شده و به خودروها خدمت می کند. به علاوه، به برخی از درخواست ها نظیر داده های اضطراری و ویدیویی اولویت بالایی اختصاص دادیم تا بدین طریق به کیفت بالایی دست یابیم. در این خصوص، نتایج شبیه سازی نشان می دهد شیوه پیشنهادی عملکرد و کیفیت سرویس مورد نیاز را فراهم می کند.

بدون دیدگاه