دانلود ترجمه مقاله یکپارچگی گسترش عملکرد کیفیت در توسعه محصول جدید – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | یکپارچگی QFD در توسعه محصول جدید- مطالعه موردی سیستم های شناسایی بیومتریک |
عنوان انگلیسی: | QFD Integrated in New Product Development – Biometric Identification System Case Study |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4573 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.56Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع و مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت نوآوری و فناوری، سیاست های تحقیق و توسعه، تکنولوژی صنعتی و مدیریت تکنولوژی |
مجله: اقتصاد و امور مالی |
دانشگاه: گروه مدیریت، دانشگاه Petrosani، رومانی |
کلمات کلیدی: نوآوری ،کیفیت،NDP، اثرانگشت |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
۱ مقدمه
۲ روش تحقیق
۳ یافته ها و نتایج
۴ نتیجه گیری و توصیه
Abstract
The paper attempts to integrate the Quality Function Deployment (QFD) method in the New Product Development (NPD) cycle. We propose a methodology to evaluate the voice of the customers in designing innovative products. The results presented after applying the methodology focus on the first stage of requirements capture for both the design phase and for the development of the actual product phase. There was considered as case study an innovative, newly patented product, a biometric identification system for emergency cases. The research methodology is inter, multi, trans- disciplinary approach for the development of innovative products. In the context of our study NPD was the pathway for the research steps to follow, and QFD the logic glue among the specialists from different fields, like quality management, electronics, computer programming and medicine. The methodology follows the general steps of the QFD formalism and consists in developing a mathematical model that quantifies by an overall index, that we call offset, the level of customer requirements achievement by the technical characteristics of the designed or developed innovative product.
چکیده
در مقاله حاضر تلاش برای یکپارچه سازی روش گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در توسعه چرخه محصولات جدید NDP انجام شده است. ما به ارائه روش ارزیابی نظرات مشتریان در طراحی نوآورانه محصولات می پردازیم. نتایج پس از استفاده از روش متمرکز برروی مرحله اول در هر دو فاز طراحی و توسعه محصول واقعی بدست امده است. برای مطالعه موردی نوآورانه،محصولی که به تازگی ثبت شده است با یک شناسایی بیومتریک در سیستم برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده است. روش پژوهش براساس روش انتقال برای توسعه محصولات نوآورانه بوده است. در زمینه NDP ما برای مراحل پژوهش اقدام کرده و QFD در میان متخصصان رشته های مختلف مانند مدیریت ،کیفیت ،برنامه نویسی کامپیوتر و پزشکی ارائه نموده ایم. روش زیر مراحل کلی از فرمالیسم QFD را نشان می دهد که شامل توسعه یک مدل ریاضی است که دارای یک شاخص عمومی بوده و سطح نیاز مشتری را براساس ویژگی های فنی طراحی و یا توسعه محصولات جدید بدست می دهد.