ترجمه مقاله پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی
عنوان انگلیسی
Performance Predictors In A Graduate Accounting Program
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2011
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8071
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت آموزشی
مجله
پیشرفت در آموزش حسابداری - Advances in Accounting Education
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
توسعه فرضیه
عملکرد و توانایی پیشین
توانایی زبان
عامل های جمعیت شناختی و عملکرد
جنسیت
سن و تجربه
مدرک لیسانس کمی
مطالعه
آزمایش هایی برای تفاوت ها بین دانش آموزان آمریکایی و بین المللی
معیار عملکرد: میانگین نمره کارشناسی ارشد
معیار عملکرد: شغل در حسابداری عمومی
نتایج و محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

We explore the validity of Graduate Management Admission Test (GMAT) scores and grade point averages (GPAs) for predicting comprehensive student performance in an accelerated-cohort masters of accountancy (MA) program from 2002 through 2009. We confirm findings of prior studies that graduate accounting student performance increases in GMAT scores and undergraduate GPAs; however, undergraduate GPA is significant only for U.S. students. International student performance is overwhelmingly explained by language ability, as measured by GMAT verbal and analytical writing scores. When performance is defined as job placement with a public accounting firm after graduation, we find no significant association between performance and either GMAT scores or undergraduate GPA. Additionally, the factors that are significantly associated with obtaining a job in public accounting differ for U.S. and international students. These findings may have implications for admission decisions and curriculum design of U.S. graduate accounting programs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ما اعتبار نمرات « آزمون ورودی مدیریت تحصیلات تکمیلی» ( GMAT ) و معدل ها(GPAs) را جهت پیش بینی عملکرد مفهومی دانش آموز در یک دوره برنامه کارشناسی ارشد حسابداری(MA) از سال 2002 تا 2009 مورد ارزیابی و کاوش قرار دادیم. ما یافته های مطالعات قبل مبنی بر اینکه عملکرد دانش آموز حسابداری کارشناسی ارشد بوسیله نمرات آزمون ورودی مدیریت تحصیلات تکمیلی و معدل دوره لیسانس ، افزایش می یابد، را تایید نمودیم. در هر صورت معدل لیسانس تنها برای دانش آموزان آمریکا مهم می باشد. عملکرد دانش آموز بین المللی به شدت توسط توانایی زبان ، که با آزمون شفاهی ورودی اندازه گیری می شود ، و نمرات نوشتاری تحلیلی ، تعریف می گردد. تا زمانی که عملکرد به عنوان یک فاکتور کاریابی در یک شرکت حسابداری عمومی تعریف می شود، ما هیچ ارتباط مهمی میان عملکرد و نتایج آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی یا معدل لیسانس پیدا نکردیم. ضمنا عامل هایی که به طور عمده در ارتباط با کسب یک شغل در حسابداری عمومی وجود دارد ، بین دانش آموزان بین المللی و دانش آموزان آمریکایی متفاوت می باشد. این یافته ها ممکن است راهنما هایی برای تصمیمات پذیرشی و طراحی دوره های برنامه های حسابداری تحصیلات تکمیلی در آمریکا ، داشته باشد.

بدون دیدگاه