دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
فصل 1: مقدمه
فصل 2: مرور پیشینه
2-1 رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین
2-2 راهبردهای مقابله ای
2-3 ناکامی شدید در خدمات رسانی و مقابله
فصل 3: روش
3-1 سنجش
3-2 گردآوری داده ها
فصل 4: نتایج
4-1 ارزیابی مدل سنجش
4-2 ارزیابی مدل ساختاری
فصل 5: بحث
5-1 دلالت های نظری
5-2 دلالت های مدیریتی
5-3 محدودیت ها و پژوهش های آینده
دلالت های نظری
مطالعه ی کنونی دارای چندین دستاورد مهم برای پژوهش های پیشین پیرامون انتقام گیری مشتری است. نخست، مطالعه ی ما به فراخوان هایی برای پژوهش های آینده در زمینه ی بررسی انگیزه های مشتریان برای رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین و رابطه ی میان ناکامی های شدید در خدمات رسانی و راهبردهای مقابله پاسخ می دهد. دوم، پژوهش ما از نظریه ی استرس و مقابله بهره می گیرد تا به شکل بهتری تبیین کند که چگونه شدت ناکامی و فرایندهای مقابله بر تمایل مشتریان برای درگیر شدن در رفتارهای انتقام جویانه همچون رفتار دهان به دهان کینه-توزانه آنلاین تأثیر می گذارند. سوم، ما یک چهارچوب تدوین می کنیم و می آزماییم که عوامل موقعیتی همچون شدت ادراک شده ی یک ناکامی در خدمات رسانی و عوامل روان شناختی همچون راهبردهای مقابله ای را در درون یک مدلِ واحد یکپارچه سازی می کند تا رفتار رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین مشتریان را تبیین کند.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.