دانلود پاورپوینت تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری

دانلود پاورپوینت تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش پاورپوینت
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12325
تعداد اسلایدها
23
عنوان کامل مقاله
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری: یک رویکرد ارزیابی عملکرد مرکب با استفاده از تحلیل داده و یادگیری ماشینی
رشته های مربوط
مدیریت، مهندسی کامپیوتر
گرایشهای مربوط
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، هوش مصنوعی، مدیریت تکنولوژی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست

فصل 1 - مقدمه

فصل 2 - زمینه

فصل 3 - روش شناسی

انتخاب برند

جمع آوری داده

طبقه بندی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

پیام ها

تحلیل پوششی اطلاعات

فصل 4 - تحلیل مطالعه موردی و نتایج

فصل 5 – بحث و کاربردهای مدیریتی

فصل 6 - نتیجه گیری


عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

انتخاب برند

پرداختن به موضوع شرکت هایی با اندازه های کوچک و متوسط (SME) کار خیلی دشواری است. ما در این مقاله به جای سازمان هایی با اندازه کوچک، عمدتاً روی سازمان هایی با اندازه متوسط تمرکز کرده ایم. معیارهای موجود برای انتخاب یک صنعت به علت موارد رو به رو بود: 1) نمایش گسترده صنعت در ایالات متحده؛ و 2) موجودیت داده های مالی سازمانی برای صنعت. ما دو صنعت بالقوه را برای تحقیقات ممکن شناسایی نمودیم: ساختمان و خرده فروشی.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه