دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
فصل دوم: مروری بر ادبیات پیشین
کیفیت رابطه
تعهد مشری
رضایت مشتری
سطح خرید
نقش میانجی سطح قیمت
نیت خرید مجدد مشتری
چارچوب مفهومی
فصل سوم: روش های تحقیق
آیتم های اندازه گیری
جمع آوری داده
فصل چهارم: تحلیل داده ها و نتایج
اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
مدل اندازه گیری
مدل ساختاری
فصل پنجم: بحث و دستاوردها
بحث
دستاوردهای تحقیقاتی
دستاوردهای عملی
فصل ششم: نتیجه گیری
دستاوردهای عملی
اعتماد، بخاطر عدم حضور فیزیکی، یکی از مسائل حیاتی خرید آنلاین محسوب می شود. بنابراین، سیاست گذاران و مدیران بازاریابی می توانند، تلاش خود را به کاهش عوامل تاثیر گذار بر اعتماد مصرف کنندگان آنلاین، متمرکز کنند. تعهد مشتری می تواند بر نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین تاثیر بگذارد. اگر مبادلات قبلی مشتریان موفق باشد، به پلتفرم تجارت الکترونیک یا خرده فروش آنلاین متعهد خواهد شد. یک خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک با حل تمام مشکلات مشتریان و صادق بودن با آنها، می تواند به تعهد مشتری دست یابد. گرچه رضایت مشتری بر نیت خرید مجدد تاثیر گذار نیست، مدیران بازاریابی باید به آن توجه کنند. با این وجود، به نفع خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک است تا مطمئن باشند که مشتریانشان راضی هستند.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.