دانلود پاورپوینت رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت
فرمت مقاله : پاورپوینت | کد محصول : P12209 |
تعداد اسلایدها : 21 | تعداد شکل، نمودار و جداول : 2 |
قابلیت ویرایش : دارد | قابلیت پرینت : دارد |
محتوای فایل : rar | حجم فایل : 1.56Mb |
عنوان کامل: رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت |
رشته های مربوط: مدیریت |
گرایشهای مربوط: مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، نوآوری تکنولوزی |
۱. مقدمه
۲. داده ها
۳. تحلیل توصیفی
۴. طرح تحقیقاتی
۵. نتایج
۶. نتیجه گیری ها
بخشی از متن پاورپوینت
۴. طرح تحقیقاتی
ما یک چارچوب ساده برای بررسی رسمی ارتباط بین راه اندازی ها، سایر معیارهای نوآوری و عملکرد شرکت توسعه میدهیم. ما با مدل نردبانی کیفیت توسعه یافته توسط آگیون و هوویت (1992) شروع می کنیم، که در آن نوآوری محصول ترکیبی از شرکت کنندگانی است که به دنبال سهم بازار هستند و متصدیان فعلی که بهدنبال محافظت از آن هستند. نوآوری در سطح شرکت منجر به افزایش میانگین کیفیت محصول، سرریز دانش در بین شرکتها، و تخصیص مجدد سرمایه، کارگران و محصولات در میان و داخل شرکت ها به صورت ورود و خروج محصولات و مشاغل به بازار می شود. این سه نیرو به نوبه خود باعث درآمد و بهرهوری کل می شوند.
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.