دانلود پاورپوینت رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت

دانلود پاورپوینت رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12209
تعداد اسلایدها
21
تعداد شکل، نمودار و جداول
2
عنوان کامل
رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، نوآوری تکنولوزی
فهرست

۱. مقدمه

۲. داده ها

۳. تحلیل توصیفی

۴. طرح تحقیقاتی

۵. نتایج

۶. نتیجه گیری ها


عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

۴. طرح تحقیقاتی

ما یک چارچوب ساده برای بررسی رسمی ارتباط بین راه اندازی ها، سایر معیارهای نوآوری و عملکرد شرکت توسعه می‌دهیم. ما با مدل نردبانی کیفیت توسعه یافته توسط آگیون و هوویت (1992) شروع می کنیم، که در آن نوآوری محصول ترکیبی از شرکت کنندگانی است که به دنبال سهم بازار هستند و متصدیان فعلی که به‌دنبال محافظت از آن هستند. نوآوری در سطح شرکت منجر به افزایش میانگین کیفیت محصول، سرریز دانش در بین شرکتها، و تخصیص مجدد سرمایه، کارگران و محصولات در میان و داخل شرکت ها به صورت ورود و خروج محصولات و مشاغل به بازار می شود. این سه نیرو به نوبه خود باعث درآمد و بهره‌وری کل می شوند.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه