دانلود پاورپوینت مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین

دانلود پاورپوینت مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12116
تعداد اسلایدها
23
تعداد شکل، نمودار و جداول
6
عنوان کامل
یک مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین در ویتنام
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
فهرست
مقدمه

مروری بر مطالعات پیشین

روش شناسی

فرضیات

مدل های تجربی

جمع آوری داده و روش تحقیق

نتایج

آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی اکتشافی (EFA)

تحلیل همبستگی پیرسون

تحلیل رگرسیون

نتیجه گیری

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

تحلیل همبستگی پیرسون

همبستگی بین متغیرهای مستقل بر مبنای نتیجه SPSS است. ظاهراً تمام مقادیر Sig کوچکتر از 0.05 هستند و این به معنای آن است که متغیرهای مستقل با یکدیگر همبستگی دارند. اگرچه مقادیر همبستگی پیرسون متفاوت هستند اما آنها عموماً نسبتاً بالا هستند و اغلب آنها بزرگتر از 0.4 هستند. قابل توجه است که همبستگی بین ID و متغیرهای مستقل دیگر نسبتاً قوی است چون همبستگی پیرسون بین ID و CON، PWU، TRU، و RES به ترتیب برابر با 0.568 ، 0.666 ، 0.494 و 0.592 است. همچنین PWU همبستگی نزدیکی با PWU، TRU، و RES دارد و TRU هم همبستگی نزدیکی با RES دارد. سطح همبستگی پایین تری بین CON و TRU و RES وجود دارد که برابر با 0.353 و 0.368 است. بنابراین احتمال وقوع پدیده چند هم خط در بین این 5 متغیر مستقل – و خصوصاً بین PWU و ID, CON – بالا است.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه