بخشی از متن پاورپوینت
SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:
H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.
SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:
H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.