تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود پاورپوینت آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها اهمیت دارد؟

قیمت خرید این کالا
19,700 تومان
دانلود نمونه رایگان خرید و دانلود کالا
فرمت مقاله : پاورپوینت کد محصول : P12111
تعداد اسلایدها : 19 تعداد شکل، نمودار و جداول : 3
قابلیت ویرایش : دارد قابلیت پرینت : دارد
محتوای فایل : rar حجم فایل : 1.72Mb
عنوان کامل: آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها اهمیت دارد؟ تحلیل تعدیل کنندگی
رشته های مربوط: مدیریت
گرایشهای مربوط: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
این مقاله با فرمت پاورپوینت بوده و قابلیت ویرایش کامل دارد. پس از انجام خرید، بلافاصله محصول قابل دانلود میباشد.
فهرست

مقدمه و بررسی ادبیات

مدل مفهومی و فرضیات مطالعه

مواد و روش ها

نتایج و تجزیه و تحلیل

بحث و نتیجه گیری

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:

H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.

SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:

H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.

نکات

- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.