دانلود پاورپوینت آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها اهمیت دارد؟
فرمت مقاله : پاورپوینت | کد محصول : P12111 |
تعداد اسلایدها : 19 | تعداد شکل، نمودار و جداول : 3 |
قابلیت ویرایش : دارد | قابلیت پرینت : دارد |
محتوای فایل : rar | حجم فایل : 1.72Mb |
عنوان کامل: آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها اهمیت دارد؟ تحلیل تعدیل کنندگی |
رشته های مربوط: مدیریت |
گرایشهای مربوط: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات |
مقدمه و بررسی ادبیات
مدل مفهومی و فرضیات مطالعه
مواد و روش ها
نتایج و تجزیه و تحلیل
بحث و نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت
SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:
H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.
SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:
H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.