دانلود پاورپوینت وابستگی به مشتریان عمده و رقابت در بازار محصول
فرمت مقاله : پاورپوینت | کد محصول : P12056 |
تعداد اسلایدها : 23 | تعداد شکل، نمودار و جداول : 10 |
قابلیت ویرایش : دارد | قابلیت پرینت : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.78Mb |
عنوان کامل: وابستگی به مشتریان عمده و رقابت در بازار محصول |
رشته های مربوط: مدیریت |
گرایشهای مربوط: مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی |
محتوای این محصول: پاورپوینت فارسی با فرمت ppt |
مقدمه
نمونه، داده و شرح متغیرهای اصلی
نتایج
بحث
نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت
نمونه اصلی ما مبتنی بر شرکتهای سهامی عام در بانک اطلاعاتی رایانه ای اوراق بهادار و صورتهای مالی شرکتهای سهامی عام در آمریکا است و دوره 1976-2016 را پوشش می دهد. مشروط به اینکه شرکتها متعلق به بخش های مالی(SIC code 6000-6999) و خدمات عمومی (SIC code 4900-4999) نباشند و فروش کل و دارایی های کل آنها بیشتر از یا برابر 1 میلیون دلار باشد. با استفاده از نمونه جامع بانک اطلاعاتی رایانه ای اوراق بهادار و صورتهای مالی شرکتهای سهامی عام در آمریکا، شاخص هرفیندال هرشمن تمرکز را به صورت مجموع مربع سهام بازار شرکت های منحصربفرد در صنعت محاسبه می کنیم.
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.