ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و سبک رهبری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | فرهنگ سازمانی و سبک رهبری: ترکیب گمشده برای انتخاب رهبر مناسب جهت مدیریت مؤثر بحران |
عنوان انگلیسی: | Organizational culture and leadership style: The missing combination for selecting the right leader for effective crisis management |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2017 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.488 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 67 در سال 2019 |
شاخص SJR مجله : 1.296 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 0007-6813 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : 9895 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.54Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت اجرایی، مدیریت بحران |
مجله: افق های کسب و کار - Business Horizons |
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی ، دانشگاه تنسی ناکسویل ، ایالات متحده آمریکا |
کلمات کلیدی: مدیریت بحران، سبک های رهبری، فرهنگ سازمانی، رهبری مدیریت بحران، رهبری سازمانی |
کلمات کلیدی انگلیسی: Crisis management - Leadership styles - Organizational culture - Crisis management leadership - Organizational leadership |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.bushor.2017.04.001 |
چکیده
1. حادثه تایوان-4: یک بحران پرخطر و بزرگ
2. مدیریت بحران
2.1. واقعیتهای مدیریت بحران
2.2. اصول رهبری واکنش بحران
3. چگونه ویژگیهای رهبری بر واکنش بحران تأثیر میگذارد
4. شناخت فرهنگ سازمانی و دلیل اهمیت آن
فرهنگ سازمانی و سبک رهبری
5. ماتریس رهبری واکنش بحران
5.1. تایلنول
5.2. نیوکک
5.3. Netflix
5.4. طوفان کاترینا
5.5. نفت بریتانیا
5.6. ایالت پن
5.7. یافتهها
6. تایوان -4: نیروی هوایی ایالات متحده با یک بحران جدی مواجه میشود
6.1. بحران تایوان -4 و اولین واقعیت مدیریت بحران
6.2. بحران تایوان -4 و دومین واقعیت مدیریت بحران
6.3. بحران تایوان -4 و سومین واقعیت مدیریت بحران
6.4. توقف و راه اندازی: کاربرد CRLP برای بهبود زنجیره تأمین ICBM
6.5. بحران تایوان -4 و اولین اصل رهبری بحران
6.6. بحران تایوان -4 و دومین اصل رهبری بحران
6.7. بحران تایوان -4 و سومین اصل رهبری بحران
7. موضوع مرکزی: مدیریت بحران تمام چیزها در مورد فرهنگ و رهبری است
منابع
Abstract
Most organizations faced with a crisis will rely on the leader in place at that time to lead them out of the crisis, often with disastrous results. When the crisis gets out of hand, these organizations realize belatedly that the current leader does not necessarily possess the leadership style required to manage the crisis effectively. We present three crisis response leadership principles (CRLP) to help organizations successfully prepare for and manage a crisis. To accompany the CRLP, we provide the crisis response leadership matrix (CRLM), a prescriptive guide to help an organization improve its initial response and enhance the effectiveness of its crisis management efforts. Combining the element of organizational culture with individual leadership styles, the CRLM offers a standard methodology that allows organizations to match a given crisis with the best possible crisis response leader. We present a real-world case study that describes a successful implementation of the approach: the U.S. Air Force Taiwan-4 crisis. Organizations adopting this methodology can confidently choose the right person to lead a swift, effective response to a crisis.
چکیده
بیشتر سازمانها در مواجهه با بحران بر رهبری اتکا میکنند که آنها را برای خارج شدن از بحران هدایت کند و این امر اغلب با نتایج فاجعه باری همراه است. در زمانیکه کنترل بحران از دست خارج میشود، این سازمانها تازه میفهمند که رهبر کنونی لزوماً دارای سبک رهبری مورد نیاز برای مدیریت مؤثر بحران نیست. ما سه اصل رهبری واکنش بحران (CRLP) را برای کمک به آمادگی و مدیریت موفقیت آمیز بحران ارائه میدهیم. ما برای همراهی با CRLP، ماتریس رهبری واکنش بحران (CRLM) را ارائه میدهیم که یک راهنمای تجویزی برای کمک به سازمان است تا واکنش اولیه خود را بهبود ببخشند و اثربخشی تلاشهای مدیریت بحران را افزایش دهند. با ترکیب عامل فرهنگ سازمانی با هر یک از سبکهای رهبری، CRLM یک متدولوژی استاندارد را فراهم میآورد که هماهنگی سازمانها را با بهترین رهبر ممکن برای واکنش بحران میسر میسازد. ما یک مطالعه موردی در دنیای واقعی را ارائه میدهیم که اجرای موفقیت آمیز این رویکرد را توضیح میدهد: بحران تایوان-4 نیروی هوایی ایالات متحده. سازمانهایی که این متدولوژی را اتخاذ میکنند میتوانند با اطمینان شخص مناسبی را برای یک واکنش مؤثر و سریع نسبت به بحران انتخاب نمایند.