منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله حرکت به سوی مقیاس کارآفرینی یک شرکت اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله حرکت به سوی مقیاس کارآفرینی یک شرکت اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا سازمان شما برای ایجاد ارزش اجتماعی مستمر مناسب است ؟ حرکت به سوی مقیاس کارآفرینی یک شرکت اجتماعی
عنوان انگلیسی
Is your organization conducive to the continuous creation of social value? Toward a social corporate entrepreneurship scale
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7659
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
مجله
افق های تجاری - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده کسب و کار Kelley، دانشگاه ایندیانا، بلومینگتون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی شرکت، ارزش اجتماعی، سازمان ترکیبی، توسعه مقیاس، استراتژی نوآوری اجتماعی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
افزایش ایجاد ارزش اجتماعی در کسب و کار
همه فرآیند های ایجاد ارزش یک فرآیند پویا هستند
کارآفرینی شرکت و ارزش اجتماعی
اهمیت ذینفع
فعالیت اجتماعی
اداره شرکت
شفافیت ( افشا)
یک مطالعه اکتشافی
شرح نمونه
نتایج
محدودیت ها
آینده نوآورانه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Overthe last decade, explicit emphasis on the creation of social value has grown in profit-seeking firms as well as nonprofits and has even led to the emergence of a new legal organizational classification known as for-benefit corporations. Like financial value, social value is dynamic and therefore subject to perpetual changes in the firm’s external environment, changes that yield opportunities and threats for the firm. Although social entrepreneurship researchers have begun to study the identifi- cation and exploitation of opportunities to create social value, this research has taken place primarily within the context of startup organizations. In contrast, corporate entrepreneurship research has emphasized value creation within existing firms, but focused primarily on the identification and exploitation of opportunities to create financial value. Combining the two, we examine the creation of social value within the firm by proposing the social corporate entrepreneurship scale (SCES), a new instrument that measures organizational antecedents for social corporate entrepreneurship and offers managers an opportunity to analyze whether the perceived environment is supportive of corporate entrepreneurial behaviors intended to create social as well as financial value. The article concludes with a discussion of the instrument’s potential contribution to managerial practice.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در چند دهه گذشته ، تاکید صریح بر ایجاد ارزش اجتماعی در شرکت های سودجو و غیرانتفاعی بیشتر شده است و حتی باعث ظهور یک طبقه بندی سازمانی قانونی جدید برای شرکت های بزرک شده است. همانند ارزش مالی، ارزش اجتماعی نیز یک مفهوم پویاست و موضوع آن، ایجاد تغییرات دائمی در محیط بیرونی شرکت، همچنین تغییر فرصت ها و تهدید ها برای شرکت است. اگرچه محققان در زمینه کارآفرینی اجتماعی مطالعاتی را در زمینه شناسایی و بهره برداری از فرصت ها و همچنین در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی انجام داده اند اما این پژوهش در درجه اول در عرصه سازمان های نوپا و استارت آپ انجام شده است. در مقابل ، تحقیقات در زمینه کارآفرینی شرکت ها ، بر ایجاد ارزش در شرکت تاکید دارد اما این پژوهش در درجه اول بر شناسایی و بهره برداری از فرصت ها در زمینه ایجاد ارزش مالی متمرکز است. با ترکیب این دو، ما می توانیم ایجاد ارزش اجتماعی در شرکت را بوسیله ارائه یک مقیاس اجتماعی برای کارآفرینی شرکت (SCES) ؛ همچنین یک سند جدید در زمینه اندازه گیری سوابق سازمانی را برای کارافرینی شرکت و همچنین فراهم کردن فرصت ها برای مدیران به منظور تجزیه و تحلیل اینکه آیا محیط ، رفتار کارآفرینانه شرکت را در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی و مالی پشتیبانی می کند را مورد بررسی قرار دهیم. این مقاله با بحث در مورد سهم بالقوه شیوه های مدیریتی صورت پذیرفته است.

بدون دیدگاه