منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله افزایش انگیزه مصرف محصولات سبز - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله افزایش انگیزه مصرف محصولات سبز - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
افزایش انگیزه مصرف محصولات سبز در یک کشور در حال ظهور: بررسی نگرش مصرف کنندگان کشور برزیل
عنوان انگلیسی
Motivations for promoting the consumption of green products in an emerging country: exploring attitudes of Brazilian consumers
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
36
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4576
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
مجله
مجله محصولات تمیز کننده (Journal of Cleaner Production)
دانشگاه
دانشگاه Rio dos Sinos، برزیل
کلمات کلیدی
محصولات سبز ،مصرف محصولات سبز، پایداری،بازار محصولات سبز
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ انگیزه برای مصرف محصولات سبز
۱ ۲ کیفیت زندگی و مصرف محصولات سبز
۲ ۲ آگاهی از محیط زیست و مصرف محصولات سبز
۳ ۲ کیفیت و قیمت محصولات سبز
۴ ۲ اطلاعات و دانش در مورد محصولات سبز
۵ ۲ بافت اجتماعی و مصرف محصولات سبز
۳ مواد وروش
۱ ۳ فرضیه های تحقیق و مدل
۲ ۳ جمع اوری داده ها
۳ ۳ تجزیه و تحلیل داده ها
۴ ۳ روش محدودیت
۴ نتایج
۱ ۴ آمار توصیفی
۲ ۴ تحلیل عاملی و استخراج داده های اصلی
۳ ۴ تعریف الگوی عملی از مصرف محصولات سبز
۵ بحث و پیامدها
۱ ۵ بحث
۲ ۵ مفاهیم
۳ ۵ محدودیتها و تحقیقات اینده
۶ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Understanding the motivations that stimulate green consumption can promote environmental thinking to increase demand, especially because the current estimated market share for green products is less than 4% worldwide. In this scenario, emerging countries have contributed to the increasing levels of consumption and environmental effects. Culture and socio-economic status play a significant role in environmental impacts and influences the consumption of green products. The current body of literature lacks studies focused on the attitude of Brazilian consumers in relation to these products. This research evaluates the elements that motivate the consumption of green product. A survey targeting individuals who have consumed these products was performed in the largest city in Southern Brazil. Data were analyzed using a factorial analysis, and a causal structural equation model was created to evaluate the drivers that promote green consumption. The elements of Information and Knowledge, Environmental Attitude, Social Context and Environmental Consciousness were strongly correlated with green consumption. However, the Quality and Price of green products has shown a weaker relationship with consumption. These elements indicated that the individuals in the survey recognize and seek information covering environmental issues, are concerned with the health effects associated with the consumption of the goods, and reject a brand or company that might have demonstrated inappropriate environmental behaviours. Also indicate that the relation price versus quality does not play a central role in the decision of consuming green products. Finally, information about these products and their point-of-sale availability were highlighted as enhancing green consumption. This outcome suggests that education might increase green consumption. This research contributed to understand the main drivers that support the decision about the green products option made for the surveyed sample. From a managerial standpoint, improvements in ethical transactions, the promotion of socially responsible actions, the distribution of appropriate information about green products, and the structure of the green supply chain could create new businesses focused on sustainable production and consumption. The findings of this research could support future policies and actions focused on providing information and knowledge about environmental and health contribution of the green products to the consumers, producers, companies, and society.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
درک انگیزه که باعث مصرف سبز شود میتواند ترویج تفکرات زیست محیطی را با افزایش همراه کند، به ویژه به دلیل سهم بازار که درحال حاضر کمتر از4% برای محصولات سبز در سراسر جهان است. در این مقاله،کشورهای در حال ظهور در راستای کمک به افزایش سطح مصرف و اثرات زیست محیطی آن بررسی میشود وضعیت فرهنگی و اقتصاد،اجتماعی نقش مهم اثرات زیست محیطی را بازی کرده ومصرف محصولات سبز را تحت تاثیر قرار میدهد،بدنه فعلی تحقیقات فاقد مطالعات متمرکز بر نگرش مصرف کننده کشور برزیل در رابطه با این محصولات می باشد. این مطالعات با هدف ایجاد انگیزه در مصرف محصولات سبز است.هدف بررسی افرادی است که این محصولات را در بزرگترین شهرهای برزیل مصرف کرده اند.اطلاعات با استفاده از بررسی و تجزیه و تحلیل عامل ومدل معادلات ساختاری ایجاد شده است که منجر به ترویج مصرف سبز میشود عناصر اطلاعاتی ،علمی نگرش زیست محیطی ،بافت اجتماعی و آگاهی از محیط زیست به شدت با مصرف محصولات سبز در ارتباط است با این حال ،کیفیت و قیمت محصولات سبز نشان میدهد که ارتباط با مصرف کننده در این موضوع ضعیف است این عناصر نشان میدهد که افراد در این نظرسنجی تشخیص داده شده و به دنبال اطلاعات جهت پوشش مسائل زیست محیطی بوده اند که در رابطه با اثرات سلامتی مرتبط با مصرف کالا بوده و در یک نام تجاری و یا شرکت ممکن است ناشی از رفتارهای نامناسب زیست محیطی نشان داده شود. همچنین دیده میشود که قیمت در مقابل کیفیت نقش اصلی را در تصمیمگیری مصرف محصولات سبز بازی میکند.در نهایت،اطلاعات در مورد این محصولات و در دسترس بودن آنها نکته ای برجسته در فروش وافزایش فروش محصولات سبز می باشد.این نتیجه نشان میدهد که ممکن است آموزش منجر به افزایش محصولات سبز شود. این تحقیق کمک به تصمیم گیری و درک در مورد انتخاب و محصولات جهت حمایت را به وجود می اورد. از نظر مدیریتی ،بهبود در معاملات اخلاقی ،اقدامات ارتقاء اجتماعی مسئولانه ،توزیع اطلاعات مناسب در مورد محصولات سبز و ساختار زنجیره ی تامین محصولات سبز میتواند کسب و کار جدیدی را ایجاد کرده که پایداری متمرکز تولید و مصرف را داشته باشد یافته های این تحقیق میتواند سیاست های اینده را حمایت کردهو اقدامات در ارائه اطلاعات و دانش در محیط زیست و سلامت را داشته باشد که متمرکز بر محصولات سبز در مصرف کنندگان ، تولید کنندگان ،شرکتها و جامعه است.

بدون دیدگاه