تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل بازاریابی – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل بازاریابی: از عمل به آکادمیک
عنوان انگلیسی: Marketing analytics: from practice to academia
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 2 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 3
سال انتشار : 2017 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 338 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 449.42Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی
مجله: مجله تحلیل بازار - journal market analysis
دانشگاه: دانشگاه نوادا، ایالات متحده آمریکا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
نمونه متن انگلیسی

We consider business analytics an interdisciplinary and inclusive area of study which aims to be insightful and ultimately enable timely and influential firm-driven campaigns (Krishen and Petrescu 2017). The Journal of Marketing Analytics welcomes contributions from multiple disciplines of scholarly discourse as well as timely practitioner insights and ideas. We take this opportunity to underline the evolution and the importance of marketing analytics for the business world.

نمونه متن ترجمه

ما تجزیه و تحلیل کسب و کار را یک علم بین رشته ای جامع در نظر گرفته ایم که هدف آن روشنگری و در نهایت ایجاد کمپین های مداوم و با نفوذ در شرکت است. (Krishen and Petrescu 2017) . مجله تجزیه و تحلیل بازاریابی، از مشارکت رشته های مختلف در گفتمان علمی و همچنین بینش و ایده های به موقع عملی، استقبال می کند. ما این فرصت را برای تاکید تکامل و بلوغ، و اهمیت تجزیه و تحلیل بازاریابی برای دنیای تجاری، قایل هستیم.