ترجمه مقاله یک مطالعه اکتشافی برای مدیریت خلق ارزش در شرکت های خدمات گردشگری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک مطالعه اکتشافی برای مدیریت خلق ارزش در شرکت های خدمات گردشگری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک مطالعه اکتشافی برای مدیریت خلق ارزش در شرکت های خدمات گردشگری: درک مراحل خلق ارزش در فصل مشترک شرکت خدمات گردشگری و مشتریان آن
عنوان انگلیسی
An exploratory study into managing value creation in tourism service firms: Understanding value creation phases at the intersection of the tourism service firm and their customers
صفحات مقاله فارسی
44
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.271 در سال 2018
شاخص H_index مجله
159 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.924 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1649
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
گردشگری و توریسم، مدیریت گردشگری
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
دانشکده بازرگانی تاسمانیان، دانشگاه تاسمانی، استرالیا
کلمات کلیدی
خدمات گردشگری، خلق ارزش، جهت گیری مشتری کارمند، عملکرد مالی
کلمات کلیدی انگلیسی
Services - Tourism services - Value creation - Employee customer orientation - Financial performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2015.05.024
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. توسعه نظری
2.1 طراحی استراتژی گزاره (پیشنهاد) ارزش
2.2 باز کردن ایجاد ارزش: روابط بین گزاره ارزش ارائه دهنده خدمات گردشگری، پیشنهاد ارزش، و ارزش درک شده مورد استفاده مشتری
2.3 اثرات میانجی در مراحل ایجاد ارزش
2.4. اثرات میانجی گرایش مشتری کارمند در مراحل ایجاد ارزش
3. روش
3.1 محیط تحقیق
3.2 هتل و استراحتگاه ها– عوامل اطلاع دهنده کلیدی
3.3. اندازه گیری نظرسنجی
3.4. تحلیل
4. نتایج
4.1 اعتبار اندازه گیری
4.2 اثرات اصلی و تعدیلی
4.3. اثرات میانجی
5. بحث در مورد یافته ها
5.1 مشارکتهای پژوهشی و پیامدهای آن
5.2 پیامدهای مدیریتی
6. محدودیت ها و پژوهش های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

To satisfy customers, managers of tourism services need to understand their customers' value requirements and then develop a unique service value offering based on those requirements. This understanding underpins their effort to provide superior value to customers and deliver the proposed services through employees. Problematically, previous work on value creation (i.e. customer value) has focused separately on either the firm or customer. This theoretical separation does not allow investigation of whether there may be discrepancies between what value firms offer and what value customers perceive they have received. We bring tourism service firms (manager and employee) and customers together and examine the nature of a tourism service provider's value proposition, its contribution to the value offering, and subsequent impact on customers' perceived-value-in-use. We focus on the important role that employees play as boundary spanning workers in the value creation phases, linking the tourism service provider and customer.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برای راضی نمودن مشتریان، مدیران خدمات گردشگری نیاز به درک نیازهای ارزش مشتریان خود دارند و در نتیجه باید یک پیشنهاد ارزش خدمات منحصر به فرد را بر اساس آن الزامات ارائه دهند. این درک, زیربنای تلاش آنها برای ارائه ارزش برتر به مشتریان و ارائه خدمات پیشنهادی از طریق کارمندان است. کارهای قبلی در مورد ایجاد ارزش (یعنی ارزش مشتری) به طور جداگانه روی هر شرکت یا مشتری متمرکز شده اند. این تفکیک نظری, تحقیق درباره اینکه آیا ممکن است اختلافاتی بین ارزشی که شرکت ها ارائه می دهند و درک مشتریان از ارزشی که دریافت نموده اند میسر نمی سازد. ما شرکت های خدمات گردشگری (مدیر و کارمند) و مشتریان را با هم در نظر می گیریم و ماهیت یک پیشنهاد ارزشمند ارائه دهنده خدمات گردشگری، سهم آن در ارائه ارزش و تأثیر بعدی بر ارزش درک شده مشتریان را بررسی می کنیم. ما بر نقش مهمی تمرکز می کنیم که کارمندان به عنوان کارگران گسترش دهنده مرز در مراحل ایجاد ارزش، ایفا می کنند که ارائه دهنده خدمات گردشگری و مشتری را به هم پیوند می دهد.

بدون دیدگاه