تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روابط سبک های ارتباطات رهبران با سبک های رهبری، به اشتراک گذاری دانش و پیامدهای رهبری – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: رهبری = ارتباطات؟ روابط سبک های ارتباطات رهبران با سبک های رهبری، به اشتراک گذاری دانش، و پیامدهای رهبری
عنوان انگلیسی: Leadership = Communication? The Relations of Leaders’ Communication Styles with Leadership Styles, Knowledge Sharing and Leadership Outcomes
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2010 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 64 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.18Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی صنعتی و سازمانی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله کسب و کار و روانشناسی - Journal of Business and Psychology
دانشگاه: گروه روانشناسی کار و سازمان، دانشگاه VU آمستردام، هلند
کلمات کلیدی: سبک‌های ارتباطی، رهبری، سبک‌ های رهبری، کاریزما، ملاحظه، ساختار شروع، به اشتراک‌ گذاری دانش، تعهد، رضایت از رهبر، عملکرد دریافت شده‌ رهبر
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیشگفتار

ماهیت سبک‌های ارتباطات

پیامدهای مربوط به سبک‌های ارتباطات

سبک‌های ارتباطی رهبران

رهبری، سبک‌های رهبری و پیامدها

روش

شرکت کنندگان

تجزیه و تحلیل‌ها

نتایج

نتیجه‎گیری‌ها و بحث

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose The purpose of this study was to investigate the relations between leaders’ communication styles and charismatic leadership, human-oriented leadership (leader’s consideration), task-oriented leadership (leader’s initiating structure), and leadership outcomes. Methodology A survey was conducted among 279 employees of a governmental organization. The following six main communication styles were operationalized: verbal aggressiveness, expressiveness, preciseness, assuredness, supportiveness, and argumentativeness. Regression analyses were employed to test three main hypotheses. Findings In line with expectations, the study showed that charismatic and human-oriented leadership are mainly communicative, while task-oriented leadership is signifi- cantly less communicative. The communication styles were strongly and differentially related to knowledge sharing behaviors, perceived leader performance, satisfaction with the leader, and subordinate’s team commitment. Multiple regression analyses showed that the leadership styles mediated the relations between the communication styles and leadership outcomes. However, leader’s preciseness explained variance in perceived leader performance and satisfaction with the leader above and beyond the leadership style variables. Implications This study offers potentially invaluable input for leadership training programs by showing the importance of leader’s supportiveness, assuredness, and preciseness when communicating with subordinates. Originality/value Although one of the core elements of leadership is interpersonal communication, this study is one of the first to use a comprehensive communication styles instrument in the study of leadership.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف. هدف این مقاله، بررسی روابط بین سبک‌های ارتباطی رهبران و رهبری کاریزماتیک (ملاحظات رهبر)، رهبری انسان-محور، رهبری وظیفه-محور (ساختار شروع)، و پیامدهای رهبری است.

متدلوژی. یک بررسی در میان 279 کارمند از یک سازمان دولتی انجام شد. شش سبک ارتباطی اصلی عملیاتی شدند: پرخاشگری کلامی، سلاست، دقت، اطمینان (خاطرجمع بودن) ، حمایت کنندگی، استدلالی (منطقی) بودن. تجزیه و تحلیل‌های رگرسیون برای تست سه فرضیه‌ی اصلی به کار گرفته شدند.

یافته‌ها. در راستای انتظارات، مطالعه نشان داد که رهبری کاریزماتیک و انسان-محور عمدتا ارتباطی هستند در حالی که رهبری انسان-محور به طور قابل توجهی کمتر ارتباطی است. سبک‌های ارتباطات به طور قوی و متفاوتی مرتبط به رفتارهای به اشتراک‌گذاری دانش، عملکرد دریافت شده‌ی رهبر، رضایت از رهبر، و تعهد تیم تابع بودند. تجزیه و تحلیل‌های رگرسیون چندکانه نشان دادند که سبک‌های رهبری، واسطه‌ی ر.ابط بین سبک‌های ارتباطات و پیامدهای رهبری بودند. اگرچه، دقت (دقیق) بودن رهبر، واریانس (تغییر) در عملکرد دریافت شده‌ی رهبر و رضایت از رهبر در بالا و ماورای متغییرهای سبک رهبری را توضیح داد.

مفاهیم ضمنی. این مطالعه، ورودی به طور بالقوه ارزشمندی را برای برنامه‌های آموزش رهبری توسط نشان دادن اهمیت پشتیبان (حامی) بودن، اطمینان، و دقت هنگام ارتباط با افراد تابع ارائه می‌دهد.

اصلیت/ارزش. اگرچه یکی از عناصر هسته‌ای رهبری، ارتباطات میان-شخصی است، این مطالعه، یکی از اولین مطالعاتی است که از یک ابزار جامع سبک‌های ارتباطی در مطالعه‌ی رهبری استفاده می‌کند.