ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT
عنوان انگلیسی
Building OTT brand loyalty and brand equity: Impact of original series on OTT services
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1680
کد محصول
kh12402
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
این محصول متن خلاصه شده مقاله "ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
1. مقدمه
۲. بررسی ادبیات
۳. روش ها
4. نتایج
۵. بحث
نمونه متن مقاله خلاصه شده
تحلیل توصیفی - پراکندگی درآمدها تقریباً یکنواخت بود، چرا که 51.3 درصد شرکت کنندگان درآمد 50000 دلاری یا بیشتر داشتند. تفکیک جنسیتی یکنواخت بود به گونه ای که 50.9 درصد نمونه مرد بودند. از نظر نژاد و قومیت، 66.1 درصد شرکت کنندگان سفیدپوست، 13.8 درصد آفریقایی - آمریکایی، 5.9 درصد آسیایی – آمریکایی، 17.9 درصد لاتین تبار و 2 درصد غیره بودند. 43.2 درصد از شرکت کنندگان حداقل مدرک لیسانس داشتند. تحلیل عاملی - تحلیل عاملی با چرخش واریماکس به منظور کاهش و سازماندهی میزان شاخص های مورد نیاز برای تشخیص مجموعه اصلی و شخصیت برند OTT اجرا شد. کاهش میزان شاخص های مجموعه های اصلی و شخصیت های برند OTT برای ایجاد متغیرهای صرفه جو جهت تجزیه و تحلیل داده ها لازم می باشد.