دانلود خلاصه مقاله ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT |
عنوان انگلیسی: | Building OTT brand loyalty and brand equity: Impact of original series on OTT services |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2022 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1680 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12402 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 335.56Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی |
1. مقدمه
۲. بررسی ادبیات
۳. روش ها
4. نتایج
۵. بحث
تحلیل توصیفی - پراکندگی درآمدها تقریباً یکنواخت بود، چرا که 51.3 درصد شرکت کنندگان درآمد 50000 دلاری یا بیشتر داشتند. تفکیک جنسیتی یکنواخت بود به گونه ای که 50.9 درصد نمونه مرد بودند. از نظر نژاد و قومیت، 66.1 درصد شرکت کنندگان سفیدپوست، 13.8 درصد آفریقایی - آمریکایی، 5.9 درصد آسیایی – آمریکایی، 17.9 درصد لاتین تبار و 2 درصد غیره بودند. 43.2 درصد از شرکت کنندگان حداقل مدرک لیسانس داشتند.
تحلیل عاملی - تحلیل عاملی با چرخش واریماکس به منظور کاهش و سازماندهی میزان شاخص های مورد نیاز برای تشخیص مجموعه اصلی و شخصیت برند OTT اجرا شد. کاهش میزان شاخص های مجموعه های اصلی و شخصیت های برند OTT برای ایجاد متغیرهای صرفه جو جهت تجزیه و تحلیل داده ها لازم می باشد.