تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود پاورپوینت ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT

قیمت خرید این کالا
19,700 تومان
دانلود نمونه رایگان خرید و دانلود کالا
فرمت مقاله : پاورپوینت کد محصول : P12402
تعداد اسلایدها : 19 تعداد تصاویر و جداول : 4
قابلیت ویرایش پاورپوینت : دارد قابلیت پرینت : دارد
محتوای فایل : rar حجم فایل : 1.84Mb
عنوان کامل مقاله: ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT
رشته های مربوط: مدیریت
گرایشهای مربوط: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
این مقاله با فرمت پاورپوینت بوده و قابلیت ویرایش کامل دارد. پس از انجام خرید، بلافاصله محصول قابل دانلود میباشد.
فهرست

1. مقدمه

۲. بررسی ادبیات

۳. روش ها

4. نتایج

۵. بحث

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

تحلیل توصیفی - پراکندگی درآمدها تقریباً یکنواخت بود، چرا که 51.3 درصد شرکت کنندگان درآمد 50000 دلاری یا بیشتر داشتند. تفکیک جنسیتی یکنواخت بود به گونه ای که 50.9 درصد نمونه مرد بودند. از نظر نژاد و قومیت، 66.1 درصد شرکت کنندگان سفیدپوست، 13.8 درصد آفریقایی - آمریکایی، 5.9 درصد آسیایی – آمریکایی، 17.9 درصد لاتین تبار و 2 درصد غیره بودند. 43.2 درصد از شرکت کنندگان حداقل مدرک لیسانس داشتند.

تحلیل عاملی - تحلیل عاملی با چرخش واریماکس به منظور کاهش و سازماندهی میزان شاخص های مورد نیاز برای تشخیص مجموعه اصلی و شخصیت برند OTT اجرا شد. کاهش میزان شاخص های مجموعه های اصلی و شخصیت های برند OTT برای ایجاد متغیرهای صرفه جو جهت تجزیه و تحلیل داده ها لازم می باشد.

نکات

- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.