دانلود پاورپوینت ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT

دانلود پاورپوینت ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش پاورپوینت
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12402
تعداد اسلایدها
19
عنوان کامل مقاله
ایجاد وفاداری به برند و ارزش ویژه برند OTT: تاثیر مجموعه های اصلی بر خدمات OTT
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
فهرست
1. مقدمه
۲. بررسی ادبیات
۳. روش ها
4. نتایج
۵. بحث
عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

تحلیل توصیفی - پراکندگی درآمدها تقریباً یکنواخت بود، چرا که 51.3 درصد شرکت کنندگان درآمد 50000 دلاری یا بیشتر داشتند. تفکیک جنسیتی یکنواخت بود به گونه ای که 50.9 درصد نمونه مرد بودند. از نظر نژاد و قومیت، 66.1 درصد شرکت کنندگان سفیدپوست، 13.8 درصد آفریقایی - آمریکایی، 5.9 درصد آسیایی – آمریکایی، 17.9 درصد لاتین تبار و 2 درصد غیره بودند. 43.2 درصد از شرکت کنندگان حداقل مدرک لیسانس داشتند.
تحلیل عاملی - تحلیل عاملی با چرخش واریماکس به منظور کاهش و سازماندهی میزان شاخص های مورد نیاز برای تشخیص مجموعه اصلی و شخصیت برند OTT اجرا شد. کاهش میزان شاخص های مجموعه های اصلی و شخصیت های برند OTT برای ایجاد متغیرهای صرفه جو جهت تجزیه و تحلیل داده ها لازم می باشد.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه