ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
و برای خرید ترجمه کامل مقاله با فرمت ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.
Since streaming over-the-top (OTT) services may make recommendations to consumers regarding what to watch, OTT services customize not just OTT original series consumption experiences, but OTT brand personality perceptions. This influences how brand equity and brand loyalty are built for these OTT brands. This study is interested in understanding a) How original series help build consumer-based brand equity (CBBE) toward OTT services and b) How the consumer-based brand equity model can explicate how OTT services build consumer brand loyalty and brand equity. The study includes a structural equation model that demonstrates that original series can be incorporated into a consumer-based brand equity model for OTT services. This offers further implications for creative arts management in building brand equity and brand loyalty.
1. Introduction
Netflix, Hulu, Amazon Prime, HBO Max and other streaming over-the-top (OTT) services offer hundreds of thousands of hours of content stemming from licensed and original video series and movies. Disney + boasts over 7,500 TV show episodes and 500 movies, and Netflix has over 47,000 TV episodes and 4,000 movies (Spangler, 2019). Since OTT services also encompass design, style, and performance, OTT services customize not just OTT original series consumption experiences,but OTT perceived quality, brand personality perceptions, and ultimately brand equity and brand loyalty toward OTT brands. This study is interested in understanding a) How original series’ brand salience helps build consumer-based brand equity (CBBE) toward OTT services and b) How the consumerbased brand equity model can explicate how OTT services build consumer brand loyalty and brand equity.
5.3. Limitations and future studies
This study relied on a consumer panel sample from Qualtrics, which selects participants to take surveys. This was reliant on a United States population, and therefore generalizability is limited here. Additionally, this study only considered a select set of OTT services. Recently, there has been more attention that has been paid to a wider variety of OTT original shows, including The Morning Show on Apple + and Little Fires Everywhere on Hulu. There were more Netflix originals accounted for in this study compared to other OTT brand originals. This data was collected right when other OTT brands began releasing originals. Therefore, this study should be replicated again with a balanced offering of originals from OTT services, which can now be expanded to include Apple TV+, Disney+, and Peacock. This study was also reliant on a United States adult sample, and should be tested against other international populations. Additionally, it is difficult to control for endogeneity issues surrounding whether consumers are driven to subscribe to OTT services for original series, or if original series are an ancillary benefit of subscribing to OTT services.
از آنجایی که خدمات ارائه محتوا در بستر اینترنت (OTT) توصیه هایی را به مصرف کنندگان درباره آنچه که تماشا می کنند ارائه می نماید، خدمات OTT علاوه بر تجربیات مربوط به مصرف مجموعه های اصلی، برداشت افراد نسبت به شخصیت برند OTT را نیز سفارشی می کنند. این امر بر نحوه ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند برای این برندهای OTT تاثیر می گذارد. مطالعه حاضر علاقمند به درک الف) نحوه کمک مجموعه های اصلی به ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده (CBBE) نسبت به خدمات OTT و ب) نحوه تفسیر مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده درباره ایجاد وفاداری مصرف کننده به برند و ارزش ویژه برند توسط خدمات OTT می باشد. این مطالعه حاوی مدل معادلات ساختاری است که نشان می دهد مجموعه های اصلی را می توان در مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده برای خدمات OTT تلفیق نمود. این تحقیق پیامدهای بیشتری برای مدیریت هنرهای خلاقانه در ایجاد ارزش ویژه برند و وفاداری به برند به همراه دارد.
1. مقدمه
Netflix، Hulu، Amazon Prime، HBO Max و سایر خدمات ارائه محتوا در بستر اینترنت (OTT) به ارائه صدها هزار ساعت محتوا از مجموعه ها و فیلم های ویدئویی دارای مجوز و اصلی می پردازند. دیزنی پلاس دارای بیش از ۷۵۰۰ اپیزود نمایش تلویزیونی و ۵۰۰ فیلم و Netflix دارای بیش از ۴۷۰۰۰ اپیزود تلویزیونی و ۴۰۰۰ فیلم می باشد (اسپنگلر، 2019). از آنجایی که خدمات OTT شامل طراحی، سبک، و عملکرد می باشد، خدمات OTT علاوه بر تجارب مربوط به مصرف مجموعه های اصلی، کیفیت درک شدۀ OTT، برداشت افراد نسبت به شخصیت برند و نهایتاً ارزش ویژه برند و وفاداری به برند را نسبت به برندهای OTT سفارشی می کند. مطالعه حاضر علاقمند به درک الف) نحوه کمک برجستگی های برند مجموعه های اصلی به ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده (CBBE) نسبت به خدمات OTT و ب) نحوه تفسیر مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده درباره ایجاد وفاداری مصرف کننده به برند و ارزش ویژه برند توسط خدمات OTT می باشد.
5.3. محدودیت ها و مطالعات آتی
مطالعه حاضر به نمونه ای از پنل مصرف کننده Qualtrics متکی است که شرکت کنندگان را برای انجام نظرسنجی انتخاب می کند. این مطالعه به جامعه آمریکا متکی بوده و لذا تعمیم پذیری آن محدود می باشد. به علاوه، مطالعه حاضر تنها مجموعه برگزیده ای از خدمات OTT را لحاظ می نماید. اخیراً توجه بیشتری معطوف طیف وسیعی از نمایش های اصلی OTT مانند The Morning Show در اپل پلاس و Little Fires Everywhere در Hulu شده است. تعداد بیشتری از مجموعه های اصلی Netflix نسبت به با سایر مجوعه های اصلی برند OTT در این مطالعه لحاظ شدند. این داده ها درست زمانی گردآوری شدند که سایر برندهای OTT به انتشار مجموعه های اصلی روی آورند. بنابراین، مطالعه حاضر باید دوباره با ارائه متوازنی از مجموعه های اصلی خدمات خدمات OTT تکرار شود به طوری که اکنون می توان آن را گسترش داد تا اپل تی وی پلاس، دیزنی پلاس و Peacock را در بر بگیرد. مطالعه حاضر به نمونه بزرگسالان آمریکا متکی بود و باید دوباره با سایر جوامع بین المللی مورد آزمایش قرار گیرد. به علاوه، کنترل مسائل درون زایی حول این مساله دشوار است که آیا مصرف کنندگان تحت تاثیر اشتراک خدمات OTT برای مجموعه های اصلی هستند یا خیر و یا اینکه آیا مجموعه های اصلی مزیت جانبی اشتراک خدمات OTT محسوب می شوند یا خیر.