این محصول متن خلاصه شده مقاله "ارزش برند و سقوط بازار سهام کووید-19 : شواهدی از شرکت های فهرست شده در ایالات متحده" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1 : مقدمه
فصل 2 : داده ها و روش ها
1 . نمونه ساخت
2 . متغیر وابسته: کارایی سهام
جدول آمار خلاصه
3 . ارزش ویژه برند، متغیرهای کنترل و مدل پایه
4 . آمار توصیفی
فصل 3 : نتایج تجربی
1 . نتایج اساسی
2 . ارتباط درون زایی
3 . ارزش برند در مقابل مسئولیت اجتماعی شرکت
فصل 4 : نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
3 . ارزش برند در مقابل مسئولیت اجتماعی شرکت
در فرضیه ما، تاثیر ارزش برند روی کارایی سهام به سبب نشانه یک "لنگرگاه امن" در طی سقوط کووید-19 می باشد. با این حال، مکانیسم های زیادی هم این نشانه را در هنگام سقوط سهام برای سرمایه گذاران فراهم می کنند، مانند CSR. محققان نشان می دهند که کارایی CSR با عملکرد سهام در بحران مالی سال 2008 به شکل مثبتی مرتبط است. همچنین کارایی CSR با بازده سهام بشکل مثبتی همبسته بوده و با ریسک سیستماتیک بشکل منفی همبستگی دارد. در این بخش، ما دو سوال زیر را بررسی میکنیم: اول، اینکه آیا مکانیسم تاثیر ارزش برند و عملکرد CSR بر کارایی سهام در طول سقوط کووید-19 به طور جداگانه وجود داشته یا خیر، و دوم، اینکه آیا فعل و انفعالات قابل توجه بین این دو مکانیزم تاثیر وجود دارد یا نه. این نتایج به این اشاره دارند که اثر CSR اثر ارزش برند را در طی سقوط کووید-19 کم نمی کند. در نتیجه، نتایج ما این گونه تأیید می کنند که اثر CSR و اثر ارزش برند مستقل از یکدیگر هستند. علاوه بر این، بین اثر CSR و اثر ارزش برند در طی سقوط کووید-19 هیچ اثر متقابلی وجود ندارد