دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
3 . ارزش برند در مقابل مسئولیت اجتماعی شرکت
در فرضیه ما، تاثیر ارزش برند روی کارایی سهام به سبب نشانه یک "لنگرگاه امن" در طی سقوط کووید-19 می باشد. با این حال، مکانیسم های زیادی هم این نشانه را در هنگام سقوط سهام برای سرمایه گذاران فراهم می کنند، مانند CSR. محققان نشان می دهند که کارایی CSR با عملکرد سهام در بحران مالی سال 2008 به شکل مثبتی مرتبط است. همچنین کارایی CSR با بازده سهام بشکل مثبتی همبسته بوده و با ریسک سیستماتیک بشکل منفی همبستگی دارد. در این بخش، ما دو سوال زیر را بررسی میکنیم: اول، اینکه آیا مکانیسم تاثیر ارزش برند و عملکرد CSR بر کارایی سهام در طول سقوط کووید-19 به طور جداگانه وجود داشته یا خیر، و دوم، اینکه آیا فعل و انفعالات قابل توجه بین این دو مکانیزم تاثیر وجود دارد یا نه. این نتایج به این اشاره دارند که اثر CSR اثر ارزش برند را در طی سقوط کووید-19 کم نمی کند. در نتیجه، نتایج ما این گونه تأیید می کنند که اثر CSR و اثر ارزش برند مستقل از یکدیگر هستند. علاوه بر این، بین اثر CSR و اثر ارزش برند در طی سقوط کووید-19 هیچ اثر متقابلی وجود ندارد
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.