دانلود خلاصه مقاله اختلال کم توجهی/ بیش فعالی در بزرگسالان (ترجمه خلاصه)
مبلغ : 17000 تومان
سال انتشار : 2022
عنوان فارسی: | رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت |
عنوان انگلیسی: | Innovative events: product launches, innovation and firm performance |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2022 | تعداد کلمات متن خلاصه : 2000 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12209 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 106.52Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، نوآوری تکنولوزی |
۱. مقدمه
۲. داده ها
۳. تحلیل توصیفی
۴. طرح تحقیقاتی
۵. نتایج
۶. نتیجه گیری ها
۴. طرح تحقیقاتی
ما یک چارچوب ساده برای بررسی رسمی ارتباط بین راه اندازی ها، سایر معیارهای نوآوری و عملکرد شرکت توسعه میدهیم. ما با مدل نردبانی کیفیت توسعه یافته توسط آگیون و هوویت (1992) شروع می کنیم، که در آن نوآوری محصول ترکیبی از شرکت کنندگانی است که به دنبال سهم بازار هستند و متصدیان فعلی که بهدنبال محافظت از آن هستند. نوآوری در سطح شرکت منجر به افزایش میانگین کیفیت محصول، سرریز دانش در بین شرکتها، و تخصیص مجدد سرمایه، کارگران و محصولات در میان و داخل شرکت ها به صورت ورود و خروج محصولات و مشاغل به بازار می شود. این سه نیرو به نوبه خود باعث درآمد و بهرهوری کل می شوند.