تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی: Innovative events: product launches, innovation and firm performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2022 تعداد کلمات متن خلاصه : 2000
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12209
محتوای فایل : docx حجم فایل : 106.52Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، نوآوری تکنولوزی
این محصول متن خلاصه شده مقاله "رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

۱. مقدمه

۲. داده ها

۳. تحلیل توصیفی

۴. طرح تحقیقاتی

۵. نتایج

۶. نتیجه گیری ها

نمونه متن مقاله خلاصه شده

۴. طرح تحقیقاتی

ما یک چارچوب ساده برای بررسی رسمی ارتباط بین راه اندازی ها، سایر معیارهای نوآوری و عملکرد شرکت توسعه می‌دهیم. ما با مدل نردبانی کیفیت توسعه یافته توسط آگیون و هوویت (1992) شروع می کنیم، که در آن نوآوری محصول ترکیبی از شرکت کنندگانی است که به دنبال سهم بازار هستند و متصدیان فعلی که به‌دنبال محافظت از آن هستند. نوآوری در سطح شرکت منجر به افزایش میانگین کیفیت محصول، سرریز دانش در بین شرکتها، و تخصیص مجدد سرمایه، کارگران و محصولات در میان و داخل شرکت ها به صورت ورود و خروج محصولات و مشاغل به بازار می شود. این سه نیرو به نوبه خود باعث درآمد و بهره‌وری کل می شوند.