دانلود خلاصه مقاله رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رویدادهای نوآورانه: ارائه محصول جدید، نوآوری و عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی
Innovative events: product launches, innovation and firm performance
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2000
کد محصول
kh12209
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، نوآوری تکنولوزی
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
۱. مقدمه
۲. داده ها
۳. تحلیل توصیفی
۴. طرح تحقیقاتی
۵. نتایج
۶. نتیجه گیری ها
نمونه متن مقاله خلاصه شده
۴. طرح تحقیقاتی
ما یک چارچوب ساده برای بررسی رسمی ارتباط بین راه اندازی ها، سایر معیارهای نوآوری و عملکرد شرکت توسعه می‌دهیم. ما با مدل نردبانی کیفیت توسعه یافته توسط آگیون و هوویت (1992) شروع می کنیم، که در آن نوآوری محصول ترکیبی از شرکت کنندگانی است که به دنبال سهم بازار هستند و متصدیان فعلی که به‌دنبال محافظت از آن هستند. نوآوری در سطح شرکت منجر به افزایش میانگین کیفیت محصول، سرریز دانش در بین شرکتها، و تخصیص مجدد سرمایه، کارگران و محصولات در میان و داخل شرکت ها به صورت ورود و خروج محصولات و مشاغل به بازار می شود. این سه نیرو به نوبه خود باعث درآمد و بهره‌وری کل می شوند.
برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه