دانلود خلاصه مقاله یک مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله یک مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین در ویتنام
عنوان انگلیسی
An Empirical Study of Customers’ Satisfaction and Repurchase Intention on Online Shopping in Vietnam
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
تعداد کلمات متن خلاصه
1600
کد محصول
kh12116
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
مقدمه
مروری بر مطالعات پیشین
روش شناسی
فرضیات
مدل های تجربی
جمع آوری داده و روش تحقیق
نتایج
آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی اکتشافی (EFA)
تحلیل همبستگی پیرسون
تحلیل رگرسیون
نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
در حقیقت بسیاری از مؤلفان بیان می کنند که اعتماد (امنیت/حریم خصوصی) و کیفیت اطلاعات، مهمترین عواملی هستند که بر رضایت و حفظ مشتریان تأثیرگذار هستند. محققان دیگر بر این باور هستند که پاسخگویی همبستگی مثبت و خیلی نزدیکی با رضایت و قصد خرید مجدد در تجارت الکترونیکی دارد. راحتی نیز یکی از عواملی است که تأثیر معناداری بر روی رضایت و حفظ مشتریان دارد. همچنین اثبات شده است که تحویل و قابلیت استفاده ادراک شده وبسایت، تأثیرات مثبتی بر روی رضایت مصرف کننده دارند. تحویل نیز در حقیقت می تواند بر حفظ مشتریان آنلاین تأثیرگذار باشد.
برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه