این محصول متن خلاصه شده مقاله "یک مطالعه تجربی درباره رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص خرید آنلاین در ویتنام" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
مقدمه
مروری بر مطالعات پیشین
روش شناسی
فرضیات
مدل های تجربی
جمع آوری داده و روش تحقیق
نتایج
آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی اکتشافی (EFA)
تحلیل همبستگی پیرسون
تحلیل رگرسیون
نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
در حقیقت بسیاری از مؤلفان بیان می کنند که اعتماد (امنیت/حریم خصوصی) و کیفیت اطلاعات، مهمترین عواملی هستند که بر رضایت و حفظ مشتریان تأثیرگذار هستند. محققان دیگر بر این باور هستند که پاسخگویی همبستگی مثبت و خیلی نزدیکی با رضایت و قصد خرید مجدد در تجارت الکترونیکی دارد. راحتی نیز یکی از عواملی است که تأثیر معناداری بر روی رضایت و حفظ مشتریان دارد. همچنین اثبات شده است که تحویل و قابلیت استفاده ادراک شده وبسایت، تأثیرات مثبتی بر روی رضایت مصرف کننده دارند. تحویل نیز در حقیقت می تواند بر حفظ مشتریان آنلاین تأثیرگذار باشد.