منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی ابعاد روان شناختی اعتماد بر روی وفاداری الکترونیکی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بررسی ابعاد روان شناختی اعتماد بر روی وفاداری الکترونیکی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی ابعاد روان شناختی اعتماد بر روی وفاداری الکترونیکی: مطالعه موردی مصرف کنندگان عربستان سعودی
عنوان انگلیسی
Investigation of psychological dimensions of trust on e-loyalty A case of Saudi Arabia consumers
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
28
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1139
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی و تجارت الکترونیک
مجله
مجله بازاریابی اسلامی - Journal of Islamic Marketing
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه Dar Al Uloom، ریاض، عربستان سعودی
کلمات کلیدی
بازار های اسلامی، بازاریابی الکترونیکی اسلامی، مصرف کننده مسلمان، الگوی مصرف مسلمان
doi یا شناسه دیجیتال
http://dx.doi.org/10.1108/JIMA-12-2013-0083
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- خصوصیات مصرف کننده های عربستان سعودی
3- ابعاد روان شناختی اعتماد مشتریان بر خرده فروشی الکترونیکی
3-1 عوامل مبتنی بر ادراک
3-2 عوامل مبتنی بر تجربه
3-3 عوامل مبتنی بر دانش
3-4 عوامل مبتنی بر نگرش
3-5 اعتماد الکترونیکی به عنوان سابقه و پیش نیاز وفاداری الکترونیکی
4- روش تحقیق
4-1 نمونه
4-2 خلاصه پاسخ دهنده ها
4-3 ابزار نظر سنجی
5- تحلیل داده ها و نتایج
5-1 پایایی
5-2 روایی ساختار
5-3 ارزیابی مدل ساختاری
6.نتایج
7.1. پیامد های نظری و عملی
7.2محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to integrate extant literature on psychological dimensions and trust to develop a model of consumer e-loyalty. Design/methodology/approach – This paper develops four important psychological-based factors impacting consumer trust and e-loyalty: perception-based, experience-based, knowledge-based and attitude. Findings – The results of this paper propose that perception-based and experience-based factors are the main determinants of consumer trust and e-loyalty in e-retailing. Consumers do consider information practices. Research limitations/implications – This paper has attempted to shed some light on the psychological antecedents of consumer trust in e-retailing but still missed some important antecedents for example personality. An option for “not applicable” as an answer choice was not provided in the survey instrument. It is hard for a participant to provide accurate information about his/her past experience that happened three months ago in a self-reported method. Practical implications – From a theoretical perspective, the psychological-based consumer trust decision-making model provides a holistic view of an online consumer’s purchase decision-making process and e-loyalty. From a practical standpoint, the paper identified a number of potentially important psychology determinants of consumers’ trust in a website and empirical evidence concerning the relative impact of each of these determinants on consumers’ trust and e-loyalty. Originality/value – To date, this is the first research that has been conducted to analyse psychological dimensions of trust in e-retailers and its influence on e-loyalty by using partial least squares in Saudi Arabia e-commerce research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف این مقاله تلفیق و ترکیب منابع موجود در خصوص ابعاد روان شناختی و اعتماد برای توسعه مدل وفاداری الکترونیکی مصرف کننده می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد: این مقاله چهار عامل مبتنی بر روان شناختی مهم موثر بر اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی را توسعه می دهد: مبتنی بر ادراک، مبتنی بر تجربه، مبتنی بر دانش و نگرش.
یافته ها: نتایج این مقاله نشان می دهد که عوامل مبتنی بر تجربه و ادراک از عوامل مهم تاثیر گذار بر اعتماد مشتری و وفاداری الکترونیکی در خرده فروشی الکترونیکی می باشند. مصرف کننده ها، عملیات اطلاعاتی را در نظر می گیرد.
محدودیت ها و اهمیت تحقیق: این مقاله اطلاعاتی را در مورد سوابق روان شناسی اعتماد مصرف کننده در خرده فروشی الکترونیکی ارایه می دهد با این حال یک سری اطلاعات مربوط به شخصیت هنوز در نظر گرفته نشده است. یک گزینه غیر قابل تعمیم یا غیر قابل کاربرد به عنوان گزینه پاسخ در پرسش نامه لحاظ نشده است. شرکت کننده ها به سختی اطلاعات دقیق در مورد تجربه گذشته ارایه می کنند که سه ماه پیش در روش خود گزارشی رخ داده است.
پیامد های عملی: از دیدگاه نظری، مدل تصمیم گیری اعتماد مصرف کننده مبتنی بر روان شناختی، یک دیدگاه جامع از فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده انلاین و وفادرای الکترونیکی ارایه می کنند. از دیدگاه عملی، این مقاله یک سری عوامل روان شناختی مهم از اعتماد مصرف کننده ها را در وب سایت و شواهد تجربی مربوط به اثر نسبی این عوامل بر اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی ارایه می کند.
اصلیت/ ارزش: تا کنون، این اولین تحقیقی است که برای تحلیل ابعاد روان شناختی اعتماد در خرده فروشان الکترونیکی و اثر آن بر وفاداری الکترونیکی با استفاده از حداقل مربعات در تحقیقات تجارت الکترونیکی عربستان صعودی انجام شده است.

بدون دیدگاه