دانلود ترجمه مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی در قرن ۲۱ – مجله امرالد

عنوان فارسی: | اجرای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن ۲۱ |
عنوان انگلیسی: | Conducting international marketing research in the twenty-first century |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13 |
سال انتشار : 2001 | نشریه : امرالد - Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4076 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 259.28Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی بین المللی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی |
مجله: بررسی بازاریابی بین المللی |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار استرن، دانشگاه نیویورک، ایالات متحده آمریکا |
کلمات کلیدی: بازاریابی بین المللی، تحقیق بازاریابی، محیط بازاریابی، فرهنگ های ملی، رفتار مصرف کننده |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است |
چکیده
مقدمه
محیط جهانی متغیر
سیر تکامل تحقیق بازاریابی بین المللی
ناهمگنی زمینه های تحقیق
بازار جهانی در گذر
پیامدهای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن ۲۱
همتراز تلاش و قابلیت های تحقیق با پتانسیل رشد بازار
اجرا و هماهنگی تحقیق پوشش دهنده محیط های گوناگون
وارد کردن پیشرفت های تکنولوژیکی در طراحی و روش تحقیق
نتیجه گیری
Abstract
As businesses expand further and further in international markets, the role of timely and accurate marketing research to guide decision making becomes increasingly critical. Research to support international marketing decisions has evolved over the past four decades and must change even more to support firms in the twenty-first century. There are four key areas where progress must be made. First, international marketing research efforts need to be more closely aligned with market growth opportunities outside the industrialized nations. Second, researchers must develop the capability to conduct and coordinate research that spans diverse research environments. Third, international marketing researchers need to develop new creative approaches to probe the cultural underpinnings of behavior. Finally, technological advances need to be incorporated into the research process in order to facilitate and expedite research conducted across the globe.
چکیده
با توسعه هرچه بیشتر کسب و کارها در بازارهای بین المللی، نقش تحقیق بازاریابی درست و به موقع برای راهنمایی و هدایت روند تصمیم گیری، اهمیت بسزایی پیدا می کند. تحقیق برای حمایت از طرح های بازاریابی بین المللی در طول چهار دهه گذشته تکامل یافته و برای حمایت از شرکت ها در قرن 21 بایستی بیشتر تغییر کند. چهار حوزه کلیدی برای پیشرفت وجود دارد. اولاً، تلاشهای تحقیق بازاریابی بین المللی باید با فرصتهای رشد بازار خارج از کشورهای صنعتی شده همتراز باشند. ثانیاً، محققین بایستی قابلیت اجرا و هماهنگی تحقیقی را توسعه دهند که محیط های تحقیق گوناگونی را پوشش می دهد. ثالثاً، محققین بازاریابی بین المللی نیازمند توسعه شیوه های خلاقانه جدید جهت کاوش پایه های فرهنگ رفتار می باشند. بالاخره، برای تسهیل و تسریع تحقیق در جهان، لازم است پیشرفتهای تکنولوژیکی در فرایند تحقیق لحاظ شوند.
اگر مایل به تهیه نسخه پاورپوینت مقاله اجرای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن ۲۱ هستید اینجا کلیک نمایید. همچنین برای خرید مقاله ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.