منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود پاورپوینت اجرای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن 21

دانلود پاورپوینت اجرای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن 21
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P4076
تعداد اسلایدها
39
تعداد شکل، نمودار و جداول
1
عنوان کامل
اجرای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن 21
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت اجرایی، مدیریت بازاریابی و صادرات، مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
چکیده
مقدمه
محیط جهانی متغیر
پیامدهای تحقیق بازاریابی بین المللی در قرن 21
نتیجه گیری
بخشی از پاورپوینت
سیر تکامل تحقیق بازاریابی بین المللی
به منظور شناخت نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی قرن 21، توجه به چگونگی تغییر آنها در طول چهار دهه گذشته، حائز اهمیت می باشد. در دهه های 1960 و 1970، بسیاری از شرکت های آمریکایی که با کاهش نرخ رشد در بازارهای داخلی شان مواجه شده بودند، شروع به فعالیت در بازارهای بین المللی کردند. شرکت های ژاپنی و اروپایی با بازارهای داخلی کوچکتر نیز در سطح بین المللی توسعه یافتند تا بدین طریق گستره و حوزه جغرافیایی عملیات هایشان وسیع تر شده و از صرفه جویی مقیاس بالقوه بهره برده یا به رقابت خارجی وارد شده به بازارهای داخلی بهره بگیرند.
نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه