ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The complexity of embedded controllers is steadily increasing. This trend, stimulated by the continuous improvement of the computational power of hardware, demands for a corresponding increase in the capability of design and safety engineers to maintain adequate safety levels. The use of formal methods during system design has proved to be effective in several practical applications. However, the development of certain classes of applications, like, for instance, avionics systems, also requires the behaviour of a system to be analysed under certain degraded situations (e.g., when some components are not working as expected). The integration of system design activities with safety assessment and the use of formal methods, although not new, are still at an early stage. These goals are addressed by the ESACS project, a EuropeanUnion-sponsored project grouping several industrial companies from the aeronautic field. The ESACS project is developing a methodology and a platform the ESACS platform that helps safety engineers automating certain phases of their work. This paper reports on the application of the ESACS methodology and on the use of the ESACS platform to a case study, namely, the Secondary Power System of the Eurofighter Typhoon aircraft.
پیچیدگی کنترل کننده های تعبیه شده به طور پیوسته در حال افزایش است. این روند که توسط بهبود پیوسته و روز افزون قدرت رایانشی و محاسباتی سخت افزار ها شبیه سازی می شود، مستلزم افزایش متناظر در توانایی طراحی و ایمنی مهندسان برای حفظ سطوح کافی امنیت می باشد. استفاده از روش های رسمی طی طراحی سیستم در چندین زمینه کاربردی موثر واقع شده است. با این حال توسعه کلاس های خاصی از نرم افزارها ، برای نمونه سیستم های خودکار هواپیمایی نیز مستلزم تجزیه تحلیل رفتار یک سیستم تحت شرایط خاص از کارافتادگی می باشد( برای مثال هنگامی که برخی از اجزا دارایی کارایی مورد انتظار نیستند). تلفیق فعالیت های طراحی سیستم با ارزیابی ایمنی و استفاده از روش های رسمی اگرچه موضوع جدیدی نمی باشد با این حال هنوز در مراحل طفولیت خود قرار دارد. با پروژه ESACS، که همان پروژه با اسپانسری اتحادیه اروپا برای دسته بندی چندین شرکت صنعتی هوانوردری می باشد می توان به این اهدف دست پیدا کرد. پروژهESACS در حال ارایه یک روش و پلتفرم موسوم به پلتفرم ESACS است که به مهندسان امنیت شبکه در اتوماسیون فاز های خاص کاری آن ها کمک می کند. این مقاله گزارشاتی در خصوص کاربرد روش ESACS و استفاده از پلتفرم ESACS در یک مطالعه موردی یعنی، سیستم قدرت ثانویه هواپیمای تیفون یوروفایتر در اختیار می گذارد.