ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی (HRM) در سیستم مدیریت دانش سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی (HRM) در سیستم مدیریت دانش سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت منابع انسانی (HRM) در سیستم مدیریت دانش سازمانی
عنوان انگلیسی
Human resources management in the system of organizational knowledge management
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4813
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دولتی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات، توسعه منابع انسانی و مدیریت دانش
مجله
کنفرانس بین المللی ارگونومی و عوامل انسانی کاربردی
دانشگاه
دانشگاه فنی لودز، لهستان
کلمات کلیدی
مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مدیریت دانش سازمانی
3- ابعاد اجتماعی- فرهنگی مدیریت دانش
4- انجام وظیفه شخصی در شرکت های دانش محور
5- تجربه مدیریت دانش در شرکت های لهستانی
6- خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Currently, the most important strategic resource company is the knowledge, consciously acquired, created and disseminated through a variety of methods, focused on the development of appropriate behavior of employees and supporting the development of information technology processes. Therefore, the challenge in front of which stood the company is to focus efforts, treatments and care for the acquisition and maintenance in the company of people with unique powers to ensure an increase in efficiency mainly through innovation, thanks to extensive capabilities of converting the existing stock of knowledge to new knowledge. The publication refers to the social, organizational, and cultural aspects of knowledge management. The article shows that a key factor in the success of any organization is to create conditions for the development potential of the competence of employees. Therefore, the author focuses on the role of the knowledge management in the human resources management, building the company's competitiveness through knowledge and key skills of employees, as well as on the process transformation human resources in intellectual capital. The article also been taken into account cultural conditions of knowledge management, and above all, how to construct a focused corporate culture knowledge. The publication also contains the results of research on a group of 37 Polish companies on the implementation of the HR function in the knowledge-based enterprises.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در حال حاضر، مهم ترین دسته منابع استراتژیک، دانش است، که آگاهانه از طریق روش های گوناگون با تمرکز بر توسعه ی رفتار مناسب کارکنان و حمایت از توسعه ی فرایندهای فن آوری اطلاعات، اندوخته و ایجاد شده و گسترش داده شده است. از این رو، چالشی که مقابل این گروه قرار دارد، این است که بر کوشش ها و رفتارها متمرکز شود و به فراگیری و نگهداشت این دسته از افراد با اختیارات و قدرت های منحصر به فرد برای اطمینان از افزایش کارایی و کارآمدی عمدتا از طریق نوآوری، در نتیجه ی قابلیت های گسترده تبدیل سرمایه ی دانش موجود به دانشی جدید اهمیت داده شود. این مقاله به ابعاد اجتماعی، سازمانی، و فرهنگی مدیریت دانش اشاره می کند. این مطالعه نشان می دهد که عامل کلیدی در موفقیت هر سازمانی ایجاد شرایطی برای پتانسیل توسعه کفایت و توانش کارکنان است. بنابراین، نویسنده بر نقش مدیریت دانش در مدیریت منابع انسانی، ایجاد رقابت در میان شرکت ها از طریق دانش و مهارت های کلیدی کارکنان، و نیز بر فرایند تبدیل منابع انسانی به سرمایه فکری متمرکز می شود. این مطالعه هم چنین شرایط فرهنگی مدیریت دانش، و مخصوصا، نحوه ایجاد دانش متمرکز بر پایه ی فرهنگ مشترک را مورد توجه قرار می دهد. این مقاله هم چنین نتایج تحقیقی در باب گروهی از 37 شرکت لهستانی را در خصوص اجرای عملکرد HR در بنگاه های اقتصادی دانش محور دربرمی گیرد.


بدون دیدگاه